خبرگزاری کار ایران

فرماندار ویژه شهرستان آمل:

اساسنامه بنیاد۶ بهمن آمل جهت تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۶۴۷

امسال ازمحل تملک دارایی سرمایه عمرانی، ماده ۱۸۰ و تبصره ۲۲ مبلغ ۳۵۸ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال برای ۸۰۴ پروژه عمرانی برای ۴۲ دستگاه اجرایی اعتباراتی درنظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل در جلسه شورای اداری مطرح کرد: اساسنامه بنیاد۶ بهمن آمل جهت تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

به گزارش ایلنا، غلامحسین شفیع زاده، در جلسه شورا اداری با گرامیداشت هفته حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با اشاره به تاکیدات حضرت آیت الله جوادی آملی مبنی براینکه شناسنامه شهر آمل شهدای ۶ بهمن هستند اشاره کرد: تنها شهری که در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام(ره) با توجه به وجود حوادثگوناگون ذکر شده آمل است.

فرماندارویژه آمل با بیان اینکه مشارکت مردمی باعثشد که گروهک اتحادیه کمونیست ها چند ساعتی در شهر دوام نیاورند اضافه کرد: حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل به عنوان برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار و خواهد درخشید.

رییس ستاد حماسه اسلامی ۶ بهمن آمل با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت ماندگاری این حماسه گفت: متاسفانه ما هنوز نتوانستیم آنطوری که شایسته بیان حقایق این حماسه اسلامی بود کاری انجام بدهیم و این حماسه غریب است.

وی اظهارداشت: هنوز شهدای ۶ بهمن در گمنامی بسر می برند و مدرسه ای که بنام یکی از شهدای ۶ بهمن است هنوز دانش آموز آن این شهید را نمی شناسند.

شفیع زاده در خصوص تشکیل بنیاد ۶ بهمن آمل اذعان داشت: خوشبختانه با پیگیریهای صورت گرفته اساسنامه بنیاد در شورای فرهنگ عمومی کشور به تصویب رسیده و جهت تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

فرماندار ویژه شهرستان آمل درخصوص اعتبارات سال ۹۳ دراین شهرستان یادآورشد: امسال ازمحل تملک دارایی سرمایه عمرانی، ماده ۱۸۰ و تبصره ۲۲ مبلغ ۳۵۸ میلیارد و ۴۶۶ میلیون ریال برای ۸۰۴ پروژه عمرانی برای ۴۲ دستگاه اجرایی اعتباراتی درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: در۶ ماهه سالجاری ۳۴/۴ درصد اعتبارات عمرانی تخصیص پیدا کرده و در ۶ ماهه دوم اجرایی شدن پروژه ها می باشد که میزان ۷۰ درصد اعتبارات تخصیصی اعلام شده است.

وی با اشاره به تحریم ها وکاهش قیمت نفت تاکید کرد: دولت تدبیر و امید علیرغم تهدیدات اقتصادی هنوز ریالی از اعتبارات عمرانی را نسبت به سالهای گذشته کم نکرده است.

شفیع زاده خاطر نشان کرد: درسال ۹۳ ازمحل ماده ۱۰ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت وماده ۱۲ قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران و درراستای طرح جامع کنترل سیلاب مبلغ ۲۴ میلیارد و۵۵۰ میلیون ریال درقالب ۱۵ پروژه به این شهرستان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به اعتبارات دراختیار نماینده مجلس تاکیدکرد: درسال ۹۳ اعتبارات ماده ۱۸۰ دراختیار نماینده مجلس ۱۷۰ میلیارد ریال می باشد که تا پایان سال ۹۳ میزان تخصیصی ۷۰ درصد خواهد بود که مبلغ ۱۱۹ میلیارد ریال می باشد.

فرماندارویژه شهرستان آمل، خاطرنشان کرد: این مبلغ در خصوص بخش ورزشی، آب آشامیدنی روستایی و شهری، اجرای طرح هادی، بهسازی و آسفالت محورهای روستایی، برقی کردن چاه های کشاورزی، فضای آموزشی و فرهنگی، بازسازی های برق شهری و روستایی و زیرساختار شهرک صنعتی اختصاص یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز