خبرگزاری کار ایران

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل خبرداد:

حضور کشورهای حاشیه دریای خزر برای خرید برنج طارم در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۸۰۳

برای خرید برنج پرمحصول(طارم) نمایندگانی ازکشورهای حاشیه دریای خزر و ترکیه جهت بازدید برنج طارم به آمل آمدند وامیدواریم بتوانیم با رایزنی هایی که درحال انجام می باشد آن ها را به فروش برسانیم.

؛ حبیب الله بابایی، رییس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل درجلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان آمل با اشاره به ذخیره سازی میوه در شب عید گفت: متاسفانه درسال گذشته به جهت سرما زدگی درختان مرکبات قادر نبودیم که میوه شب عید شهروندان آملی را ذخیره سازی کنیم و مجبورشدیم برای تامین میوه شب عید از شهرهای دیگر اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا ازآمل، وی با بیان این که استان مازندران تامین میوه شب عید ۷ استان کشور را دارا می باشد افزود: شهرستان آمل برای تامین بخشی از این ذخیره سازی درحدود ۶۰۰ تن با پیمانکار مربوطه قراردادی را بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان منعقد کرده است.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل اضافه کرد: قیمت میوه ذخیره شده ۲۵۰۰۰ ریال می باشد که براساس قراردارد جهت ذخیره سازی ۵۰ درصد پرداخت شد.

بابایی درخصوص تامین میوه شب عید شهروندان آملی یادآورشد: ۸۰ تن سیب و۸۰ تن پرتقال برای کنترل قیمت در شب عید درنظر گرفته شده است که با هماهنگی شهرداری آمل در۴ نقطه شهر توزیع خواهد شد.

وی با تاکید برموجود بودن ۳ هزار و۲۸۰ تن برنج طارم درانبار این اداره خاطرنشان کرد: خوشبختانه با درایت وحمایت های نماینده مردم آمل درمجلس وپشتیبانی فرماندار وامام جمعه شهر دابودشت تاکنون کلیه مطالبات کشاورزان آمل به مبلغ ۱۹۵ میلیارد ریال براساس جدول زمانی پرداخت شد.

رییس اداره تعاون روستایی شهرستان آمل با تاکید بر موجود بودن برنج طارم درانبار این اداره بیان داشت: خوشبختانه با ورود دولت درخرید برنج پر محصول طارم ومرغوب بودن آن توسط سازمان تعاون روستایی کشور وارد بورس شد.

بابایی یادآورشد: برای خرید برنج پرمحصول(طارم) نمایندگانی ازکشورهای حاشیه دریای خزر و ترکیه جهت بازدید برنج طارم به آمل آمدند وامیدواریم بتوانیم با رایزنی هایی که درحال انجام می باشد آن ها را به فروش برسانیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز