خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جمع خبرنگاران قائم شهر خبر داد؛

تهیه بسته هایی در ارتباط با پروژه های فاضلاب با توجیه اقتصادی و معرفی آن به بخش خصوصی

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۷۹۲

در مذاکراتی که اخیرا با معاون وزیر نیرو داشته ام پیشنهاد شد تا بسته هایی در ارتباط با پروژه های فاضلاب، که توجیه افتصادی دارد، تهیه و برای اجرا به بخش خصوصی معرفی شود.

استاندار مازندران گفت: باید مردم را قانع کرد که احداثتصفیه خانه در منطقه پایین لموک مشکل زیست محیطی ایجاد نمیکند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، ربیع فلاح جلودار شامگاه چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه باید مردم را قانع کرد که احداثتصفیه خانه در منطقه پایین لموک مشکل زیست محیطی ایجاد نمیکند در در خصوص ساماندهی و مدیریت فاضلاب در قائمشهر اظهار داشت: فرماندار مسئولیت دارد محل پروژه را انتخاب و با استفاده از مشارکت و مشاوره مردمی، مساعدت شورای محل و پیگیری های لازم و نظارت کامل، پروژه را انجام دهد.

استاندارمازندارن افزود: ممکن است مردم بدلیل مدیریت های نامناسب درگذشته، به اجرای پروژه های خاص ازجمله فاضلاب، واکنش نشان دهند که لازم است تمام توان خود را بکار بریم تا اعتماد مردم را جلب واقدامات درست را انجام دهیم.

فلاح جلودار، با اشاره به جذب نیروهای بومی در پروژه تصفیه خانه پایین لموک قائمشهر، گفت: برای اجرای این پروژه همه امتیازات لازم را برای اهالی منطقه در نظر گرفته و به اولین چیزی که باید توجه داشته باشید بررسی مسائل اجتماعی منطقه است که تا حدودی پنهان مانده است.

وی، از فرماندار خواست با مردم منطقه نشست داشته و ضمن تکریم واحترام با آنان صحبت کرده و جاذبه هایی برای مردم منطقه بوجود آید تا خودشان ترغیب به همکاری شوند و به اهالی اعتماد دهد که احداثاین تصفیه خانه هیچ گونه مشکل زیست محیطی برای آنان ندارد.

استاندار مازندران خاطر نشان کرد: در مذاکراتی که اخیرا با معاون وزیر نیرو داشته ام پیشنهاد شد تا بسته هایی در ارتباط با پروژه های فاضلاب، که توجیه افتصادی دارد، تهیه و برای اجرا به بخش خصوصی معرفی شود.

وی گفت: از مدیرکل آب و فاضلاب استان خواستم در هر شهر نمونه ای از اینکار را دنبال کند و در این راه از کمک خیرین هم استفاده نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز