خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات ورزشی کارگران مازندران:

برگزاری المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران از افتخارات دیگراستان است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۸۸۲

المپیاد ورزشی کارگران کشوراز ۲ لغایت ۶ اسفندماه سال جاری در ۵ رشته ورزشی بانوان و ۲۱ رشته ورزشی آقایان برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات ورزشی کارگران مازندران در نشست هم اندیشی با روسای هیئت های ورزشی استان مازندران در محل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری المپیاد ورزش کارگری ایران به میزبانی مازندران در اسفند ماه سالجاری خبر داد و اظهار داشت: این المپیاد با حضور ۲ هزار ورزشکار در قالب ۲۶ رشته ورزشی در شهرهای استان مازندران برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا از ساری، وی افزود: المپیاد ورزشی کارگران کشوراز ۲ لغایت ۶ اسفندماه سال جاری در ۵ رشته ورزشی بانوان و ۲۱ رشته ورزشی آقایان برگزار خواهد شد.

علی دزایی پور با مهم برشمردن برگزاری این مسابقات در استان مازندران ابراز داشت: برگزاری این المپیاد بزرگ در کشور بی سابقه بوده و برای اولین بار در تاریخ ورزش های کارگری در کشور اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه تمام شهرهای مازندران میزبان این مسابقات در سطح استان خواهند بود اظهار داشت: تلاش می کنیم تا از تمام ظرفیت ها و پتاسیل های موجود در رشته های ورزشی کارگری برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کنیم.

سرپرست هیات ورزشی کارگران مازندران در خصوص حمل مشعل مسابقات المپیاد ورزش کارگری گفت: این مشعل به عنوان یک اقدام فرهنگی و به یاد شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی از منطقه عملیاتی شلمچه آغاز خواهد شد.

دزایی پورافزود: مشعل المپیک ورزشی با عنوان یادواره خلیج فارس تا خزر از استان هایی که در مسیر عبور واقع شدند عبور کرده و همچنین به خمین زادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب و سپس به مشهد مقدس استان سمنان و در نهایت وارد استان مازندران به عنوان میزبان مسابقات ورزش کارگری خواهد رسید.

وی در خصوص شهرهای میزبان در رشته ورزشی المپیاد کارگران کشور ویژه آقایان گفت: مرکز مازندران میزبان رشته های ژیمناستیک، شنا، کشتی فرنگی، کشتی آزاد و اسکواش خواهد بود.

دزایی پور افزود: رشته های وزنه برداری و دوچرخه سواری در بابلسر و رشته های بسکتبال، دومیدانی و تنیس روی میز در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

سرپرست هیات ورزشی کارگران مازندران در ادامه افزود: رشته کاراته در فریدونکنار، رشته دوچرخه سواری در بابلسر، رشته جودو در چالوس، رشته شطرنج در تنکابن، والیبال سالنی و هندبال در آمل، و رشته بدنسازی به میزبانی شهر نوشهر برگزار خواهد شد

وی در ادامه به رشته های ورزشی کارگران در گروه بانوان درنخستین المیاد ورزش کارگری کشور اشاره کرد و ابراز داشت: رشته های دومیدانی، بدمینتون، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به میزبانی شهر محمود آباد در استان مازندران برگزار خواهد شد.

دزایی پور ارتقای ورزشی کارگری مازندران از رده ۳۱ به رده ۸ جدول را از افتخارات ورزش کارگری استان مازندران عنوان کرد و افزود: المپیاد ورزشی کارگران کشور به میزبانی مازندران به گونه ای باید برگزار شود تا جزء افتخارات دیگر استان محسوب شود.

سرپرست هیات ورزشی کارگران مازندران در ادامه روسای هیات های ورزشی خواست تا تمام توان خود را برای انتخاب برترین های ورزشی کارگری مازندران به کار گیرند و برای هر چه بهتر برگزار شدن این مسابقات و همچنین رسیدن نتیجه مطلوب برای ورزش مازندران تلاش کنند.

وی در خاتمه افزود: استان مازندران با کمک دستگاههای اجرایی استان جهت برگزاری مسابقات المپیاد ورزی کارگران امادگی پذیرایی این مسابقات را در حد مطلوب دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز