خبرگزاری کار ایران

شهردار آمل خبرداد؛

افتتاح نخستین کورت شیشه ای شمال کشور در آمل

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۸۴

شهرداری آمل برای ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در آمل با مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش قرارداد همکاری امضاء می‌کند.

شهردار آمل گفت: شهرداری آمل برای ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در آمل با مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش قرارداد همکاری امضاء می‌کند.

به گزارش ایلنا از آمل، احمد امیرسلیمانی، در حاشیه این بازدید با بیان اینکه فعالیت در عرصه‌های ورزشی جامعه را از آلوده شدن به بسیاری از معضلات اجتماعی و اعتیاد دور می‌کند گفت: برای توسعه ورزش در این شهر با همکاری مسئولان برنامه‌های زیادی را در دستور کار داریم.

شهردار آمل با اشاره به اینکه این مکان در کمتر از یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید یادآور شد: شهرداری آمل برای ساخت نخستین کورت شیشه‌ای شمال کشور در آمل با مسئولان ارشد فدراسیون اسکواش قرارداد همکاری امضاء می‌کند.

امیرسلیمانی ادامه داد: برای این منظور با پدر ورزش اسکواش ایران مذاکراتی داشتیم و قرار است این قرارداد همکاری با حضور یکی از نمایندگان فدراسیون اسکواش به امضا درآید.

در ادامه، پدر اسکواش ایران نیز در این بازدید از اهتمام شهردار و مجموعه شهرداری آمل برای اقدام داوطلبانه در ساخت کورت اسکواش در این شهر قدردانی کرد و گفت: امیدوارم با اختصاص بودجه توسط شهرداری آمل در کمتر از یک ماه آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری نخستین کورت شیشه ای در این شهر باشیم.

وزیر جهان، با تاکید اینکه روند رو به رشدی در این پروژه حاکم است، اظهار داشت: مازندران از استان‌های مستعد در ورزش اسکواش است که با استفاده از این کورت می‌توان آینده روشنی را برای این استان پیش‌بینی کرد.

وی افزود: ورزش اسکواش باید روند توسعه ای در ایران داشته باشد و در تحقق این مهم همه مجموعه دولتی و غیر دولتی باید با هم در تعامل و همکاری باشند.

وزیر جهان یوسف زهی، مربی پاکستانی و بنیانگذار اسکواش ایران به همراه مسئول کمیته توسعه هیئت اسکواش مازندران و رضا شفایی رئیس هیئت اسکواش آمل از روند عملیات ساخت نخستین کورت شیشه ای شمال کشور که توسط شهرداری آمل در این شهر در پارک در حال تأسیس لیلیوم در حال ساخت است، بازدید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز