خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

آغاز فرایند انتخاب معلمان نمونه سال تحصیلی ۹۴-۹۳

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۴۷

تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی شاغل که تا تاریخ ۱/۶ / ۹۳ حداقل سه سال سابقه فعالیت مندرج در حکم کارگزینی در گروه درسی مرتبط داشته باشند؛ می توانند شرکت کنند.

در استان مازندران، در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تعداد۷۶۱ نفر به عنوان معلمان نمونه شهرستانی، ۳۰ نفر معلم نمونه استانی و ۳ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

به گزارش ایلنا، به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران، محمد قنبری در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت انتخاب معلمان نمونه گفت: شیوه نامه انتخاب معلمان نمونه به مدارس استان ارسال گردید و مدیران مدارس، آمادگی دارند تا فرم های مربوط را در اختیار معلمان علاقه مند قرار دهند.

وی اضافه کرد: تمامی فرهنگیان رسمی، پیمانی و آزمایشی شاغل که تا تاریخ ۱/۶ / ۹۳ حداقل سه سال سابقه فعالیت مندرج در حکم کارگزینی در گروه درسی مرتبط داشته باشند؛ می توانند شرکت کنند.

قنبری اظهار داشت: امسال فرهنگیان در ۲۵ گروه مختلف با ارائه مدارک مربوط می توانند در این طرح شرکت کنند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش مازندران تصریح کرد: در استان مازندران، در سال تحصیلی ۹۴-۹۳ تعداد۷۶۱ نفر به عنوان معلمان نمونه شهرستانی، ۳۰ نفر معلم نمونه استانی و ۳ نفر به عنوان معلم نمونه کشوری معرفی خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: متقاضیان می توانند شیوه نامه مربوط را از دفتر مدارس و یا پورتال وزارت آموزش و پرورش تهیه نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز