خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائم شهر:

دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند

asdasd
کد خبر : ۲۳۱۳۵۹

دراین میان آنچه مهم و قطعی شده تلقی میگردد بحثمشارکت شهروندان با شهرداری است و ما انتظار داریم شهروندان محترم نیز همیشه همراه و همیار ما در اجرای این پروژه ها باشند.

مسئول روابط عمومی شهرداری قائم شهر از برگزاری دیدار مردمی سرپرست شهرداری قائم شهر در مسجد صاحب الزمان(عج) منطقه درزیکلا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سید علی حجازی با بیان اینکه مساجد می توانند با همکاری اهالی پل ارتباطی خوبی باشند اظهار داشت: شهرداری و دیگر ارگانهای شهری می توانند از ظرفیت های مساجد بیشتر و بهتر استفاده نمایند.

وی افزود: تلاش در ارائه امکانات و خدمات بهتر به شهروندان این محله در تمامی حوزه های شهرداری اعم از عمرانی، خدمات، ترافیک، اجتماعی و فرهنگی در دستور کار قرار خواهد گرفت و راهکارهای لازم جهت رفع مشکل آنان به مدیران شهرداری ابلاغ خواهد شد.

سرپرست شهرداری قائم شهر، صداقت در رفتار و گفتار با مردم و توجه به مشورت در جهت تصمیم گیری اصولی را رمز موفقیت مدیران برشمرد.

سرپرست شهرداری قائم شهر با اشاره به این که در ملاقات های مردمی با شنیدن مشکلات شهروندان به دنبال ایجاد آرامش در بین مردم هستیم، گفت: دیدارهای چهره به چهره ضمن اعتماد سازی، مشارکت مردم را در امور شهری تقویت می کند.

وی تصریح کرد: دراین میان آنچه مهم و قطعی شده تلقی میگردد بحثمشارکت شهروندان با شهرداری و ما انتظار داریم شهروندان محترم نیز همیشه همراه و همیار ما در اجرای این پروژه ها باشند.

در این نشست صمیمی که با حضور نمازگزاران و اهالی محل برگزار خواهد شد سرپرست شهرداری قائم شهر و ریاست شورای اسلامی شهر برنامه های عمرانی و فرهنگی خود را برای آبادانی و ارتقاء فرهنگی شهر تشریح و سپس به پرسش های حاضرین در زمینه های مختلف پاسخ خواهند گفت.

گفتنی است در راستای آشنایی بیشتر با مشکلات محله‌های مختلف شهر و شنیدن معضلات شهری از زبان شهروندان، سرپرست شهرداری قائم شهر، ابراهیمی ریاست شورای اسلامی دوره چهارم براساس جدول زمان‌بندی، دیدار مردمی در مساجد سطح شهر را آغاز کرده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز