خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل:

نان با کیفیت حق مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۹۵۹

بخشداران باید نسبت به کنترل و نظارت بر واحدهای خبازی روستاها برخورد قانونی را داشته باشند تا انتظارات مردم با توجه به افزایش در نرخ نان برآورده شود.

معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: مسئولین و ناظرین در امر نان باید حساسیت بیشتری را به پخت درست و رعایت وزن چانه داشته باشند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان آمل، رسولی در کارگروه آرد و نان شهرستان با اشاره به افزایش نرخ نان گفت: با توجه به افزایش در نرخ نان، نانوایان ما نباید هیج عذری برای عدم مرغوبیت نان و یا کوچک بودن سایز نان داشته باشند.

وی، اظهار داشت: عدم افزایش در نرخ نان از دغدغه‌های خبازان بوده که بعد از ۳۰ ماه این امر اتفاق افتاد که به جا بود همراه با هزینه عوامل تولید نان، افزایش در نرخ نان را به صورت سالانه و با شیب کمتر داشته باشیم تا بعد مجبور نباشیم که بعد از ۳۰ ماه شاهد افزایش با شیب بیشتر باشیم.

رسولی با تاکید بر امر نظارت واحدهای پخت نان تصریح داشت: مسئولین و ناظرین در امر نان باید حساسیت بیشتری را به پخت درست و رعایت وزن چانه داشته باشند.

وی در اشاره به اهمیت نظارت بر واحدهای خبازی روستاها افزود: بخشداران باید نسبت به کنترل و نظارت بر واحدهای خبازی روستاها برخورد قانونی را داشته باشند تا انتظارات مردم با توجه به افزایش در نرخ نان برآورده شود.

قابل ذکر می‌باشد که در پی اعلام نرخ جدید نان، نان بربری با وزن ۴۵۰ گرم در چانه به ۵۰۰ تومان افزایش یافت و همچنین نان تافتون با وزن ۲۸۰ گرم در چانه، ۳۵۰ تومان و نان لواش با وزن ۱۷۰ گرم در چانه، ۲۰۰ تومان و نان سنگگ با وزن ۴۵۰ گرم در نان با قیمت ۶۵۰ تومان ولی با وزن ۷۰۰ گرم در نان با قیمت ۱۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز