خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، تاکید کرد؛

ساختمان های اداری مازاد استان شناسایی می شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۵۱۹

کلیه مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران بدون مجوز این کارگروه نمی توانند برای ساختمان های مازاد در اختیار، بهره بردار تعیین نموده یا آن را در اختیار دستگاه های دولتی یا بخش غیر دولتی قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، اعلام کرد: کلیه دستگاههای اجرایی استان موظفند در صورت نیاز به احداث، خرید یا اجاره ساختمان گزارش آن را به همراه دلایل توجیهی به کارگروه ساماندهی فضاها و ساختمانهای اداری ارائه نموده و مجوز لازم را اخذ نمایند.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور گفت: به استناد مصوبه شورای عالی اداری، ساختمان هایی که دارای کاربری آموزشی و درمانی بوده و در حال حاضر به همین منظور مورد بهره برداری قرار می گیرند، فضای اداری محسوب نمی شوند و دستگاه های اجرایی در صورت نیاز به احداث، خرید یا اجاره ساختمان، ‌لازم است گزارش آن را به همراه دلایل توجیهی به کارگروه ساختمانها و فضای اداری که دبیرخانه آن در این معاونت مستقر می باشد، ارائه نموده و مجوز لازم را اخذ نمایند.

وی، تاکید کرد: مدیران کل دستگاه های اجرایی استان موظفند به استناد ماده ۳۹ قانون مدیریت خدمات کشوری ساختمان های خود را با استانداردهای تعریف شده در مصوبه شورای عالی اداری و بخشنامه مربوطه تطبیق داده و فضاهای مازاد را به دبیرخانه کارگروه در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان اعلام نمایند تا با طرح در این کارگروه زمینه برای استفاده از این ساختمان ها برای سایر دستگاه های اجرایی نیازمند فراهم گردد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار، اظهار داشت: به استناد مصوبه شورای عالی اداری مورخ ۱۳۹۰/۴ / ۱ بدون مجوز این کارگروه معاونت برنامه ریزی استانداری برای احداث، خرید یا اجاره ساختمان برای دستگاه های اجرایی بودجه اختصاص نخواهد داد.

خیریانپور افزود: به منظور بررسی ساختمان های مازاد در استان هیات کارشناسی بررسی ساختمان های دستگاه های اجرایی تشکیل گردیده و مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظفند با این گروه کارشناسی همکاری لازم را داشته باشند.

وی ادامه داد: مصوبات کارگروه لازم الاجرا بوده و مدیران دستگاه های اجرایی موظف به اجرای مصوبات آن می باشند و در صورت عدم تمکین اقدام قانونی بعمل خواهد آمد.

خیریانپور، در پایان تاکید کرد: کلیه مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداران بدون مجوز این کارگروه نمی توانند برای ساختمان های مازاد در اختیار، بهره بردار تعیین نموده یا آن را در اختیار دستگاه های دولتی یا بخش غیر دولتی قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز