خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی سپاه قائم شهر خبر داد؛

افتتاح جشنواره و نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی در قائم شهر

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۳۱۸

مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، بالا رفتن اعتماد تولید کنندگان نسبت به فروش تولیدات و عرضه محصولات بصورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان است که هم اجناس را با قیمت مناسبتری خریداری می کنند و هم بطور مستقیم به تولیدکننده متصل می شوند.

همزمان با آغاز هفته بسیج، جشنواره و نمایشگاه الگوهای برتر اقتصاد مقاومتی در قائمشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، مهدی خرسند، در حاشیه افتتاح این جشنواره گفت: بسیج سازندگی سپاه به منظور تحقق شعار مقام معظم رهبری و نامگذاری سال ۹۳ به نام اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی، اقدام به برپایی این جشنواره و نمایشگاه کرده است.

وی افزود: مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه، بالا رفتن اعتماد تولید کنندگان نسبت به فروش تولیدات و عرضه محصولات بصورت مستقیم و بدون واسطه به مصرف کنندگان است که هم اجناس را با قیمت مناسبتری خریداری می کنند و هم بطور مستقیم به تولیدکننده متصل می شوند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه قائمشهر با بیان اینکه بیشتر تولیدکنندگانی که در این نمایشگاه غرفه دارند دارای تحصیلات دانشگاهی با رشته های مرتبط با حرفه شان هستند و از بسیج سازندگی سپاه تسهیلات دریافت کرده اند.

گفتنی است: این نمایشگاه، به مدت یک هفته در بازار محلی خیابان امام قائمشهردر ۱۱ غرفه با ارائه انواع محصولات مختلف و متنوع شامل صنایع دستی، فرش و گلیم، عسل و مواد غذایی و محصولات فرهنگی دایر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز