خبرگزاری کار ایران

سرپرست شهرداری قائم شهر:

شورا و شهرداری باید از صفر تا صد اجرای پروژه ها، پای کار باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۱۵۲۶

پیگیر ساماندهی دست فروشان در مکان مناسبی هستیم و اگر به عدم اجرای طرح شهید مهدوی کمک کنیم دیگر شاهد اجرای پروزه عمرانی در شهر نخواهیم بود.

سرپرست شهرداری قائم شهر گفت: برای اجرای پروژه های مهم، باید از ابتدا و از شروع مطالعات آن حضور فعال داشت تا در اجرای آن با مشکل مواجه نشویم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، سیدعلی حجازی، در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه در اجرای هر پروژه عمرانی که در سطح ملی انجام می شود همیشه یک عده معترضند اظهار داشت: باید منافع عموم را در نظر گرفت و در تمام مراجل آن اعم از مطالعه، تهیه و شروع اجرا، حضور فعال داشت.

وی افزود: معتقدم اگر قرار است پروژه عمرانی در سطح ملی، اعتبارش برآورد شود باید از شروع مطالعه پای کار بود تا در زمان اجرا با مشکلات کمتری روبرو شود و اعتراضات مردمی را در پی نداشته باشد.

سرپرست شهرداری قائم شهر با بیان اینکه هر کاری که در شهر انجام می شود حتی اگر دولت، اعتبار آن را تأمین کرده باشد، شورا و شهرداری باید از صفر تا صد آن در جریان باشند تصریح کرد: نباید در مدیریت شهری، احساسی و فی البداهه تصمیم بگیریم.

حجازی به درخواست سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرستان قائم شهر، مبنی بر خرید ۵ دستگاه تلفن ماهواره ای با تجهیزات کامل به مبلغ ۲۷۵میلیون ریال اشاره کرد و اظهار داشت: گزارشی از سازمان آتش نشانی داشتیم تا با توجه به اینکه در زمان بروز حادثه در سیستم های مخابراتی اختلالات ایجاد خواهد شد، این موضوع در صحن شورا رسیدگی و تصویب شود.

وی در پایان گفت: پیگیر ساماندهی دست فروشان در مکان مناسبی هستیم و اگر به عدم اجرای طرح شهید مهدوی کمک کنیم دیگر شاهد اجرای پروزه عمرانی در شهر نخواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز