خبرگزاری کار ایران

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و حاکم شرع استان مازندران:

برخورد با زمین خواران از توان مدیران استانی خارج است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۵۷۸

متاسفانه امروزه شعار هر ایرانی در مازندران یک ویلا است و باید این طرز فکر از بین برود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و حاکم شرع مازندران خواستار عزم ملی برا ی جلوگیری از پدیده شوم تغییر کاربری در مازندران شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حجت الاسلام سید مجتبی موسوی در نشست تخصصی اجرای قوانین و مقررات مربوط به حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ های استان که در سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: وضعیت زمین های کشاورزی در مازندران نامناسب است و همانطور که در قران کریم آامده که زمین برای استعمار و آبادانی خلق شده است این امر مهجور مانده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه از زمین های کشاورزی استفاده بهینه نمی شود گفت: شاهد این هستیم روز به روز هکتارها زمین کشاورزی به صورت مشهود و نامشهود از دسترس کشاورزان و مدیران بخش کشاورزی خارج می شود.

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی مازندران ادامه داد: متاسفانه امروزه شعار هر ایرانی در مازندران یک ویلا است و باید این طرز فکر از بین برود.

حجت الاسلام موسوی افزود: در توان مدیران داخل استان نیست که با سیل ویرانگری که به اطراف مازندران می آید و شروع به ساخت و ساز غیر مجاز می کنند برخورد کنند و باید مسوولان کشوری بیشتر از گذشته ورود پیدا کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه زمین خواران با تهدید و ترفند ورود پیدا می کنند و انتظار ما بر این است اگر زمین خواری از مازندران ناامید شد و برای اخذ مجوز به تهران آمد، امیدوار برنگردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز