خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت:

تهیه شناسنامه تأسیساتی از ضروریات پدافند غیرعامل است

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۱۴

در راستای همکاری در اجرای پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شناسنامه تأسیسات مختلف که از لحاظ پدافند غیرعامل دارای اهمیت و ضروری و از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار کارگشا است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: بالا بودن روحیه و توان مقاومت و بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات دشمن را از مهم‌ترین اهداف پدافند غیرعامل است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در مراسمی که به‌ مناسبت هفته پدافند غیرعامل، در کارگروه صنعت، معدن و تجارت پدافند غیرعامل استان در شهرک صنعتی بشل سوادکوه برگزار شد، اظهار داشت: شهرک‌ها و نواحی صنعتی به‌ عنوان کانون‌های تولید، صنعت و اشتغال در هر منطقه، دارای اهمیت فراوانی است که در مواقع حساس، طبیعتاً مورد توجه هستند و عدم وجود پیشگیرانه در شهرک‌ها و نواحی صنعتی می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، بالا بودن روحیه و توان مقاومت و بازدارندگی کشور در مقابل تهدیدات دشمن را از مهم‌ترین اهداف پدافند غیرعامل دانست و افزود: در راستای همکاری در اجرای پدافند غیرعامل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، شناسنامه تأسیسات مختلف که از لحاظ پدافند غیرعامل دارای اهمیت و ضروری و از لحاظ فنی و تکنیکی بسیار کارگشا است.

موسوی بیان داشت: یکی از استفاده‌های مهم از این شناسنامه، راه‌اندازی سیستم PM است که با راه‌اندازی این سیستم، در فواصل زمانی مشخص، بازبینی می‌شوند و در صورت نیاز، بازنگری و بازسازی می‌شود تا برای تعمیر دچار صرف هزینه‌های مضاعف نشویم.

وی نیروگاه CHP را یکی از مصادیق پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: این نیروگاه در چند شهرک و ناحیه صنعتی از جمله شهرک صنعتی بشل سوادکوه وجود دارد که ۲۵ مگاوات برق تولید می‌کند و اولویت اصلی آن، سرویس دهی به این شهرک صنعتی است و مازاد آن برای مصارف دیگر استفاده خواهد شد.

موسوی یادآور شد: به‌ منظور تأمین امنیت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، نصب دوربین‌های مدار بسته در بعضی از شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های شرکت در حوزه پدافند غیرعامل تأکید کرد و افزود: دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان، تهیه شناسنامه تأسیساتی، تشکیل کمیته پیگیری و تهیه و استقرار ماشین‌های اطفاء حریق و احداثایستگاه آتش‌نشانی، مصادیق پدافند غیرعامل بوده که از جمله فعالیت‌ها و همکاری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در سالجاری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز