خبرگزاری کار ایران

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در مازندران:

چرخه سودآوری صندوق ذخیره فرهنگیان تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۲۱۴۰۴۴

با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای وزارت آموزش و پرورش تقویت چرخه سودآوری و ارائه خدمات به فرهنگیان نیازمند توجه جدی است.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در مازندران گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای وزارت آموزش و پرورش تقویت چرخه سودآوری و ارائه خدمات به فرهنگیان نیازمند توجه جدی است.

به گزارش ایلنا از ساری، انوشیروان حاجیان در مراسم افتتاح فروشگاه زنجیره‌ای فراز(مجری طرح فرهنگ صندوق ذخیره فرهنگیان) در شهرستان چالوس اظهار داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز جامعه آموزش و پرورش کشور شمال خدمات بیمه‌ای، بانکی، گردشگری، تجهیزات مدارس و غیره را ارائه می‌کند.

وی تصریح کرد: استفاده از این ظرفیت توسط فرهنگیان به چرخه سودآوری و ارائه خدمات به معلمان کمک می‌کند.

نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان در مازندران با بیان اینکه جامعه فرهنگیان جامعه حساسی است، افزود: براساس آخرین برآوردها قشر فرهنگیان به‌عنوان جامعه مرجع شناخته شده است بنابراین تکریم این قشر و رفع نیازهایشان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از آنجایی‌ که شهرستان چالوس حد فاصل فرهنگ تبری و دیلمی است و سالانه پذیرای گردشگران مختلف است بنابراین توجه به مشکلات و خواسته‌های آنها نیز باید مورد توجه باشد.

حاجیان بیان داشت: صندوق ذخیره فرهنگیان در راستای کمک به ارتقای معیشت فرهنگیان گام بر داشته است و با توجه به شرایط مختلف باید روش‌های مناسبی را برای دستیابی به این اهداف دنبال کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز