خبرگزاری کار ایران

در اتاق بازرگانی استان مازندران انجام شد؛

آیین افتتاح جامعه نیکوکاری ابرار

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۹۲۲

هدایت تحصیلی در قالب اعطای بورس تحصیلی و ایجاد کارآفرینی در مناطق محروم و ماندگاری آن از اهداف اصلی این موسسه می باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه ابرار کشور گفت: در کنار هم قرار گرفتن خیرین و موسسین خیریه در مجموعه اتاق های کشور باعثهمفکری و هم افزایی بیشتر می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، " علی اصغر خامنوی " در آیین افتتاح مجموعه خیریه ابرار در اتاق بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه فعالان اقتصادی همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشقدم بوده اند اظهار داشت: تا به امروز ۱۵ اتاق بازرگانی از استانهای مختلف در مجموعه خیریه ابرار فعالیت دارند.

وی افزود: در اتاقهای بازرگانی استانها، فعالان اقتصادی بعنوان پراکنده فعالیت می کردند و در کارهای خیر حضوری فعال داشتند و استان مازندران نیز یکی از استانهای پیگیر بود تا این مجموعه در اتاق بازگانی این استان راه اندازی شود.

خامنوی با بیان اینکه جامعه خیریه ابرار از سال ۸۸ شروع بکار کرد افزود: هدایت تحصیلی در قالب اعطای بورس تحصیلی و ایجاد کارآفرینی در مناطق محروم و ماندگاری آن از اهداف اصلی این موسسه می باشد.

مدیر عامل موسسه خیریه ابرار به آغاز اعطای بورس تحصیلی از اواخر سال ۹۱ اشاره کرد و گفت: از طریق آموزش و پرورش، بهزیستی و امداد، اطلاعات گردآوری شد و کسانی که در سطح دبیرستان و یا دانشگاه بدلیل ضعف مالی نمی توانند ادامه تحصیل دهند شناسایی شدند.

وی ادامه داد: ماهانه مبلغ ۸۰ هزار تومان برای دانش آموزان و ۱۵۰ هزار تومان برای دانشجویان با عنوان بورسیه تحصیلی بحساب شخصی افراد واریز می شود و گرچه رقم بالا نیست اما در مناطق محروم جوابگوی نیاز دانش آموزان است.

این مسئول به شروط استفاده از بورسیه اشاره و تاکید کرد: شرایط تحصیلی و وضعیت آموزشی این دانش آموزان مرتبا در حال رصد است و اگر شخص پیشرفتی نداشت یا ضعیف عمل کرد بورسیه قطع می شود.

وی اظهار داشت: اشتغال، یکی دیگر از اهداف مجموعه خیریه ی ابرار است وزمینه اشتغال افرادی که بورسیه تحصیلی دریافت نمودند از طریق اتاق های بازرگانی مهیا خواهد شد.

خامنوی با بیان اینکه در کنار هم قرار گرفتن موسسات خیریه و خیرین در مجموعه اتاقهای به منظور همفکری و هم افزایی برای حل مشکلات و ارزش آفرینی است تصریح کرد: ماموریت جامعه نیکوکاری ابرار، تکریم و ارتقاء فرهنگ نیکوکاری در جامعه، پاسداری از حریم منزلت اجتماعی فعالان بخش خصوصی، کمک به رشد فعالیت های خیر خواهانه و مساعدت موسسات خیریه در انجام امور خیر است.

گفتنی است در پایان این مراسم از سوی جامعه نیکوکاری ابرار کشور، تعداد ۱۰۰ عدد بورسیه تحصیلی به دانش آموزان مازنی اعطا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز