خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره انجمن گردشگری سلامت ایران:

گردشگری سلامت نیاز به برنامه ریزی و سیاست گذاری های متمرکر دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۸۵۲

گردشگری سلامت نیاز به برنامه ریزی و سیاست گذاری های متمرکر است و همکاری های مشترک در زمینه توسعه گردشگری سلامت قطعا به گسترش آن کمک می کند.

دکتر یونسی در دومین روز از نخستین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو، گفت: گردشگری سلامت نیاز به برنامه ریزی و سیاست گذاری های متمرکر است و همکاری های مشترک در زمینه توسعه گردشگری سلامت قطعا به گسترش آن کمک می کند.

به گزارش ایلنا، وی برنامه ریزی برای تاسیس صندوق توسعه گردشگری بین کشورهای اکو را از دیگر اقدامات ضروری در این بخش عنوان کرد و اظهار داشت: صندوق توسعه اهرم خوبی در مدیریت های راهبردی است و در گردشگری سلامت این صندوق ها می تواند عاملی برای توسعه باشد.

یونسی در ادامه با تاکید بر شناسایی دقیق ظرفیت ها و ماموریت سازمان اکو و برنامه ریزی متناسب با آن، تصریح کرد: اکو در منطقه راهبردی از جهان قرار دارد و کشورهای عضو این سازمان می توانند خدمات گردشگری سلامت خود را علاوه بر ارایه به یکدیگر به دیگر کشورهای منطقه نیز عرضه کنند.

عضو هیات مدیره انجمن گردشگری سلامت ایران تاکید کرد: باید اهمیت گردشگری را به خوبی درک کنیم، زیرا خود گردشگری به دلیل شرایط خوب روانی که ایجاد می کند از مسایل درمانی با اهمیت تر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز