خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران:

پروژه نیمه تمام کار را برتیم اقتصادی مازندران و دولت سخت کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۱۹۲

با وجودی که در محافل مختلف صحبت از برون‌رفت از مشکلات مازندران صحبت می‌شود اما تاکنون نگاه عمیقی در این بخش صورت نگرفته است.

علی احسانی شامگاه چهارشنبه درمراسم نهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر مازندران در بابل گفت: یکی از ضرورت های استان عدم چشم انداز توسعه راهبردی است.

به گزارش ایلنا از بابل، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران با تشریح وضعیت اقتصادی استان افزود: علیرغم نیازها و درخواست ها نمیشود خارج ازبرنامه مصوبات اقداماتی دیگر انجام داد.

وی تصریح کرد: نگاه دولت بیش از هر زمان دیگر به بخش خصوصی است و در راه تقویت این بخش از هیچگونه تلاش دست بر نخواهد برداشت و در شرایط کنونی در برهه ای به سر می بریم که لازم است فضای ورود بخش خصوصی اعم از سرمایه گذاران داخلی و خارجی فراهم شود.

احسانی با اشاره به مشکلات کارو تولید در بخش صنعت گفت: با وجودی که در محافل مختلف صحبت از برون‌رفت از مشکلات مازندران صحبت می‌شود اما تاکنون نگاه عمیقی در این بخش صورت نگرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران با بیان اینکه کثرت پروژه نیمه تمام کار را برتیم اقتصادی مازندران و دولت سخت کرده است تصریح کرد: با همه این مشکلات و نیازها امید داریم با منابع تخصیصی ۵۰ درصد این پروژه ها را به اتمام برسانیم.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار مازندران گفت: باید اولویت‌ها در برنامه چشم‌انداز توسعه استان باز تعریف شود که این طرح در شورای برنامه‌ریزی استان ارائه و مصوب شد.

وی همسویی فعالیت های مدیران با سرمایه گذاران را نیز خواستار شد و تصریح کرد: بجا است با همدلی و وفاق در شرایط رکود ا اقتصادی، همه در کنار صنعت قرار بگیرند تا به تعالی و شکوفایی اقتصادی رسید.

احسانی افزود: طی رای زنی و برنامه ریزی های انجام شده، اجرای طرح هایی را در جهت حمایت از سرمایه گذاران و بنگاههای اقتصادی استان در دستور کار قرار دولت در مازندران قرار گرفته است و در همین راستا با ایجاد پارلمان بخش خصوصی در غالب شورای گفتگو امید داریم به بهبود شاخص های محیط کسب و کار نزدیک شویم.

وی از اجرا برنامه مطالعاتی آمایش سرزمین خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی استان توجه به بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری است در حالی که هنوز زیر ساخت‌های مناسبی در بحثگردشگری فراهم نکردیم.

احسانی با توجه به ظرفیت‌های بالای مازندران در بحثگردشگری سلامت و مغفول ماندن این مهم گفت: در این راستا اجلاس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو از ۲۷ تا ۲۹ مرداد سال جاری در هتل رامسر برگزار می‌شود، و برگزاری این اجلاس در مازندران می‌تواند دستاورد فراوانی داشته که از جمله آسیب‌پذیری ما را در دریا کمتر کرده و در مدیریت آلودگی به ما کمک کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: در حال حاضربدهی معوقه در استان حدود بیست و دوهزارمیلیارد ریال بوده و ریسک اعتباری نیز ۱۳ درصد است در حالی که میزان ریسک در استاندارد سیستم بانکی می تواند حداکثر تا ۴ درصد باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز