خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

توان مالی شهرداری ارطه زیر صفر است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۰۶۸

شرایط مالی شهرداری ارطه نابسامان است و اگر من در زمان شهر شدن ارطه مسئولیت داشتم هرگز اجازه نمی دادم این کار انجام شود.

فرماندار قائم شهرگفت: بدلیل نداشتن منابع درآمدی مناسب، توان مالی شهرداری ارطه زیر صفر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " مهدی محمدی " در جلسه کمیسیون حفاری شهرستان به تازه تاسیس بودن شهر ارطه اشاره کرد و اظهار داشت: شرایط مالی شهرداری ارطه نابسامان است و اگر من در زمان شهر شدن ارطه مسئولیت داشتم هرگز اجازه نمی دادم این کار انجام شود.

وی ادامه داد: شهر شدن ارطه ظلم بزرگی به مردم این منطقه محسوب می شود زیرا لازمه شهر شدن وجود زیر ساختهای مناسب است که این امر در ارطه مهیا نبود وسبک زندگی روستایی همچنان وجود دارد و حال که این حقوق برای مردم پیش بینی شده است همه باید کمک کنیم تا مشکل شهرداری مرتفع گردد.

فرماندار قائم شهر افزود: تنها منبع درامدی شهرداری از محل اخذ پروانه ساخت بود که در حال حاضر آن هم دچار مشکل شده است و علاوه بر تنگناهای موجود هیچ منبع درامدی تعریف شده ای هم ندارد.

محمدی از دستگاهای اجرایی و ادارات خواست که با نگاه اقماض و محبت به شهرداری جدیدالتاسیس ارطه نگاه کنند و برای انجام کارهایی که خارج از حوزه شهرستانی است اعلام مشارکت نمود.

وی خطاب به شهردار ارطه گفت: قبل از هراقدامی از کسانی که خدمات رسانی می کنند دعوت بعمل آورد تا مشکلاتی از قبیل جابجایی تاسیسات برای اجرای پروژه ها بررسی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز