خبرگزاری کار ایران

بهروان:

باشگاه نساجی هویت و شناسنامه فوتبال مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۳۱۰

باشگاه نساجی هویت و شناسنامه فوتبال مازندران محسوب می شود و حق مردم ورزش دوست این استان است که در لیگ برتر کشور حضور داشته باشند و این امر تنها در سایه همکاری و همدلی محقق خواهد شد.

معارفه مالک جدید باشگاه نساجی با حضور مسئولین استانی، شهرستانی و مهمانان ویژه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " غلامرضا بهروان " در این مراسم حمایت همه جانبه مسئولین را رضایت بخش اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی نیروی انسانی کارامد و حمایت هواداران بیشمار عامل موفقیت باشگاه خواهد شد.

وی ادامه داد: باشگاه نساجی هویت و شناسنامه فوتبال مازندران محسوب می شود و حق مردم ورزش دوست این استان است که در لیگ برتر کشور حضور داشته باشند و این امر تنها در سایه همکاری و همدلی محقق خواهد شد.

بهروان، پرهام را جزء جدانشدنی ورزش و پیکره فوتبال استان برشمرد و افزود: با حضور امیر قلعه نویی بعنوان مشاور مطمن هستم تیمی که پرهام خواهد بست تیمی مستحکم و کارامد خواهد بود.

وی حمایت از سرمایه گذار را باعثدلگرمی دانست و از هواداران پرشور این باشگاه خواست همچون گذشته در کنار تیم حضور فعال داشته باشند.

در ادامه این مراسم مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان مازندران گفت: به سرانجام رساندن تیم نساجی پروژه بزرگی است ک امیدواریم به نتیجه مطلوب برسد.

احمد سعادتمند با بیان اینکه جمع حاضر درباشگاه نساجی که گرد هم آمدند جمع خوبی است و باید به این جمع احترام گذاشت تصریح کرد: باید به آنان کمک شود تا اتفاق خوب که همان صعود تیم با سابقه و مردمی نساجی به لیگ برتر است رخ دهد.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی نیز از باشگاه نساجی بعنوان دغدغه استان نام برد و اظهار داشت: بعنوان فراکسیون ورزشی به هر استانی که سفر میکردم سرانجام تیم نساجی مازندران از سوی مردم و هواداران مورد سوال قرار می گرفت که این امر حاکی از محبوبیت این تیم دارد.

سید هادی حسینی افزود: در سایه همکاری و همدلی مردم و مسئولین و عزم مالک جدید باشگاه نساجی، قائم شهر دیگر دلواپس پیدا نمی کند.

وی به پیشکسوتان تیم اشاره کرد و یادآور شد: ما مدیون محبت و تلاش این مو سفید کرده های ورزشی هستیم و این عزیزان سرمایه هایی هستند که تمامی نخواهند داشت و باید بعنوان مشاور از تجربیات آنان در کنار تیم استفاده کرد.

حسینی باشگاه نساجی را عشق مردم قائم شهر و استان مازندران و حتی کشور برشمرد و اذعان کرد: در جای جای مازندران مطالعاتی در زمینه ورزش داشته ام و بعنوان یک کارشناس ورزشی به جرأت می توانم بگویم که استان مازندران ۷۰ درصد ورزش کشور محسوب می شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای صعود و موفقیت تیم فوتبال نساجی به لیگ برتر، ما باید از روی سکوها تشویق کنیم و در چینش تیم دخالت نکنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز