خبرگزاری کار ایران

مدیرآموزش‌وپرورش آمل:

۵۱هزار دانش‌آموز آملی ثبت‌نام اینترنتی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۴۰۴

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آمل از ثبت‌نام اینترنتی ۵۱ دانش‌آموز این شهرستان در سال‌ تحصیلی جدید خبرداد.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان آمل از ثبت‌نام اینترنتی ۵۱ دانش‌آموز این شهرستان در سال‌ تحصیلی جدید خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در آمل، حمید محمدنسب در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان با بیان اینکه آمل در اجرای پروژه مهر در استان مازندران پیش‌قدم بوده است، یادآور شد: همچنین در اجرای طرح هجرت ۳این شهرستان به عنوان نخستین شهرستان در مازندران با فعالیت ۳۱۸دانش‌آموز دختر و ۲۳۶دانش‌آموز پسر و ۴۵استادکار به ترمیم‌، بازسازی و مرمت ۵۵مدرسه آمل پرداختند.

وی با اعلام اینکه این شهرستان تاکنون توانسته ۵۱دانش‌آموز را در سامانه این سازمان به طور اینترنتی ثبت‌نام کند، اذعان داشت: هم‌اکنون آمل با اجرای طرح پژوهش محور در هفت مدرسه ابتدایی موفق شد به عنوان پایلوت در دیگر شهرستان‌های این استان شناخته شود.

محمدنسب از اجرای آموزش تولید در برخی از مدارس این شهرستان عنوان و بیان کرد: این طرح به منظور آمادگی و شناخت دانش‌آموزان با تولید و مهارت آنها پس از فارغ‌التحصیلی در جامعه در نظر گرفته شده است تا هر دانش‌آموزی یک تولید در دست داشته باشد.

این مسئول با اشاره به اهدای خیر بزرگوار خانواده غفاری از یک واحد مسکونی به آموزش‌وپرورش آمل بیان داشت: خانواده مرحوم مهندس غفوری این واحد مسکونی را به منظور مرکز درمانی فرهنگی بخش تخصصی قلب برای فرهنگیان اهدا کردند.

وی از بهره‌برداری چند پروژه عمرانی این نهاد قبل از آغاز سال تحصیلی جدید خبرداد و گفت: هم‌اکنون مقاوم‌سازی مدرسه ۱۲کلاسه امام جعفرصادق(ع)، سالن ورزشی شهید خانزاد و چند نمازخانه مدراس این شهرستان آماده برای اعلام زمان بهره‌برداری است تا در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار گیرد.

محمدنسب با ابراز امیدواری از اجرای برگزاری جشن نخبگان با تلاش مسئولان این شهرستان ابراز داشت: این‌گونه جشن‌ها موجب عدم فرار مغزهای نخبگان ما به دیگر کشورها می‌شود به طوری که امسال مازندران با اعزام ۱۰نفر از تیم المپیاد علمی ۵نفر آنها از شهرستان آمل بوده است.

مدیرآموزش‌وپرورش آمل با اشاره به جابه‌جایی مدرسه طالقانی یادآور شد: این مدرسه با توجه به رایزنی با شهرداری آمل هم‌اکنون زمین آن به مساحت دو هزار مترمربع واقع در گرجی‌محله، باغ منوچهری برای احداثآماده است و دانش‌آموزان مدرسه طالقانی نیز برای سال تحصیلی جدید به مدارس دیگر هدایت شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز