خبرگزاری کار ایران

معاونت فرمانداری ویژه آمل خبرداد:

راه‌اندازی کلنیک ویژه درمان در مناطق آسیب‌پذیر آمل

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۷۷

این مرکز درمانی برای اطفال و زنان و زایمان خواهد بود که تا پایان شهریورماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

معاونت فرمانداری ویژه آمل از راه‌اندازی کلنیک ویژه درمانی در یکی از مناطق آسیب‌پذیر این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا از آمل، علی شعبانی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر این شهرستان با بیان اینکه مهمترین اهداف برنامه‌های شورای هماهنگی را آگاه‌سازی آحاد جامعه و ایجاد حساسیت در معرض عوارض مصرف موادمخدر برای خانواده‌ها بیان و عنوان کرد: در این راستا اجرای طرح‌های پیشگیری از اعتیاد با رویکر اجتماعی در محوریت قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه برای آگاه‌سازی باید به برپایی نمایشگاه‌ها در خصوص مصرف موادمخدر با محوریت سازمان بهریستی و سازمان‌های مردم نهاد و کمپ‌های مجاز پرداخت، اظهار داشت: برگزاری همایش‌ها با محوریت کمیته فرهنگی و استفاده از دستگاه‌های آموزش‌وپرورش، دانشگاه‌ها و بخشداران و دهیاران در دستور کار قرار گیرد.

شعبانی با اعلام اینکه مهمترین وظیفه کمیته مقابله شناسایی و تهیه طرح‌های مدون و عملیاتی به منظور ساماندهی مناطق آلوده و جرم‌خیز است، اذعان داشت: در این امر کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی به آموزش در رده‌های مختلف از جمله پرسنل مراکز ترک اعتیاد خانواده‌های معتادین در حال ترک و بهبود یافته بپردازد.

معاونت فرمانداری ویژه آمل بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط باید به وضعیت مراکز ترک اعتیاد دولتی و خصوصی بپزدارند.

وی با بیان اینکه در زمینه درمان اعتیاد کارهای پژوهشی از سوی کارشناسان صورت گیرد، افزود: در امر وضعیت معتادین در حال ترک و بهبود یافته رسیدگی انجام شود.

شعبانی از راه‌اندازی کلنیک ویژه درمانی در یکی از مناطق پرخطر ویژه افراد آسیب‌پذیر خبرداد وگفت: این مرکز درمانی برای اطفال و زنان و زایمان خواهد بود که تا پایان شهریورماه سال‌جاری افتتاح می‌شود.

این مسئول در خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های ذی‌ربط از کمپ‌های مجاز بازدید و جلوی مراکز غیرمجاز را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز