خبرگزاری کار ایران

عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

بیمارستان امام(ره) ساری آماده پذیرش بیماران مبتلا به تومورهای استخوانی از کشورهای همسایه است

asdasd
کد خبر : ۱۸۴۲۴۸

این تخصص در کشورهای حاشیه دریای خزر و عضو اکو وجود ندارد بنابراین این بیمارستان آماده پذیرش بیماران مبتلا به تومور استخوانی این کشور‌ها را دارد.

عضو هیت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه درمان کامل تومورهای استخوانی در بیمارستان امام(ره) ساری انجام می‌شود، اظهار داشت: این تخصص در کشورهای حاشیه دریای خزر و عضو اکو وجود ندارد بنابراین این بیمارستان آماده پذیرش بیماران مبتلا به تومور استخوانی این کشور‌ها را دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، دکتر سید اسماعیل شفیعی در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اشاره به انجام روشهای درمانی تخصصی وفوق تخصصی در مرکز آموزشی درمانی امام(ره) ساری گفت: درمان تومورهای استخوان از جمله خدمات تخصصی درمانی است که در این مرکز انجام می‌شود.

وی، با بیان اینکه در گذشته عضو مبتلا به تومور قطع می‌شد، افزود: در حال حاضر با پیوند استخوان، تومور استخوانی برداشته و عضو حفظ می‌شود.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، این روش را فعالیتی مشترک بین گروه‌های ارتوپدی و آنکولوژی دانست و تصریح کرد: با تشخیص تومور استخوانی، عضو ناسالم برداشته می‌شود و با کمک بانک استخوان، استخوان جایگزین می‌شود.

شفیعی، ضمن اشاره به اینکه در ساری بانک استخوان وجود ندارد، ادامه داد: در حال حاضر استخوانهای مورد نیاز را از بیمارستان امام(ره) تهران فراهم می‌آوریم و درآینده قصد ایجاد بانک استخوان در بیمارستان امام(ره) ساری را داریم.

این متخصص ارتوپدی وفلوشیب زانو ادامه داد: وجود ۳ قابلیت دانش جراحی، شیمی درمانی و فعالیت مرکز رادیوتراپی در بیمارستان امام(ره) ساری انجام درمان تومور استخوانی دراین مرکز را فراهم آورده است

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز