خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

بخش عمده مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه مالی و تأمین منابع است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۰۷۱

موانع و مشکلات بخش تولید، صنعت و سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان، با کمک و یاری نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی قابل حل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از بررسی مشکلات شهرکها و نواحی صنعتی بابل، با حضور حجت الاسلام ناصری نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی در جلسه ای که در دفتر شرکت شهرکهای صنعتی برگزار شد گفت: موانع و مشکلات بخش تولید، صنعت و سرمایه گذاری در شهرکها و نواحی صنعتی استان، با کمک و یاری نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی قابل حل خواهد بود.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: بخش عمده مشکلات واحدهای تولیدی در زمینه مالی و تأمین منابع است که اعطای تسهیلات سرمایه در گردش به این واحدها میتواند برخی از مشکلات آنها را کاهش دهد.

موسوی بیان داشت: با تدوین برنامه عملیاتی، اجرای زیرساختها در شهرکها و نواحی صنعتی استان براساس اولویت بندی و نیاز هر شهرک و ناحیه، با توجه به تأمین اعتبارات مورد نیاز، اجرا می شود.

وی یادآور شد: شهرکها و نواحی صنعتی منصورکنده، بابلکنار، کاردیکلا، درونکلا، بابلکنار و لاله آباد با وسعت ۲۵۸ هکتار ایجاد شده که ۲۲۵ واحد بهره بردار با حجم سرمایه گذاری ۱۹۵۰ میلیارد ریال در این شهرکها و نواحی صنعتی درحال فعالیت هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز