خبرگزاری کار ایران

قهرمانی تیم کشتی آزاد گاز مازندران در رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور

asdasd
کد خبر : ۱۸۱۱۹۶

تیم کشتی آزاد گاز مازندران قهرمان اولین مرحله رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور شد.

تیم کشتی آزاد گاز مازندران قهرمان اولین مرحله رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز مازندران در این رقابت ها که در دو گروه ۳ و ۴ تیمی به میزبانی شهرستان قزوین برگزار شد، تیم کشتی گاز مازندران با پیروزی مقابل تیم های جهان بخت توفیق تهران، بیمه رازی دانسفهان، شورای شهر و شهرداری کرج و پرشین مازندران کاپ قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

بر پایه این گزارش، تیم مقتدر گاز مازندران با امتیاز مثبت ۲۴ – ۸ و نتیجه انفرادی ۶ بر ۲ از سد تیم جهانبخت توفیق تهران گذشت، با نتیجه مشابه ۶ بر ۲ و امتیاز ۲۴ بر ۹ بیمه رازی دانسفهان را مغلوب کرد و با امتیاز ۲۵ بر ۷ و برد انفرادی ۷ بر یک از سد شورای شهر و شهرداری کرج گذشت و فینالیست شد.

در دیدار پایانی نیز تیم کشتی گاز مازندران موفق شد با نتیجه انفرادی ۶ بر ۲ و امتیاز ۲۰ بر ۱۳ مقابل تیم پر مهره پرشین مازندران به پیروزی رسیده و کاپ قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص دهد.

در وزن ۵۷ کیلوگرم و در دیدار فینال یونس سرمستی کشتی گیر آذری گاز مازندران همچون دیدار های گذشته خود توانمند و مطمئن ظاهر شد و با تیجه ۳ بر ۲ و امتیاز مثبت ۳ بر ۱ از سد رضا اطری کشتی گیر پرشین مازندران گذشت.

در وزن ۶۱ کیلوگرم مصطفی آقاجانی از گاز مازندران ۱۴ بر ۸ و با امتیاز مثبت ۳ بر ۱ آرش دنگسرکی را شکست داد.

در وزن ۶۵ کیلوگرم صائب کلانتری از گاز مازندران با نتیجه ۱۰ بر صفر و با امتیاز مثبت ۴ بر صفر محمد یوسفی را مغلوب کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم مسعود کمروند با نتیجه ۵ بر ۲ و با امتیاز مثبت ۳ بر ۱ سعید داداش پور از پرشین را مغلوب کرد.

در ۷۴ کیلوگرم ایمان محمدیان کشتی گیر تیم پرشین به سختی و با نتیجه ۲ بر ۱ و امتیاز مثبت ۳ بر ۱ علیرضا قاسمی از گاز مازندران را شکست داد.

در ۸۶ کیلوگرم احسان امینی با نتیجه ۹ بر ۵ و امتیاز مثبت ۳ بر ۱ جواد ابراهیمی از پرشین را مغلوب کرد.

در وزن ۹۷ کیلوگرم نیزعباس طحان دلاور گاز مازندران همچون دیدار های گذشته خود مقتدر و قدرتمند ظاهر شد و با نتیجه ۴ بر یک و امتیاز مثبت ۳ بر ۱ اباذر اسلامی از پرشین را مغلوب کرد.

در ۱۲۵کیلوگرم نیز به دلیل مسجل شدن پیروزی و قهرمانی گاز مازندران دیدار جعفر شمس ناتری کشتی گیر توانمند و با غیرت گاز مازندران در مقابل عبداله قمی برگزار نشد و امتیاز مسابقه به کشتی گیر پرشین اختصاص یافت.

در خاتمه مسابقات تیم های کشتی آزاد گاز مازندران، پرشین مازندران و صنایع غذایی سحر همدان مقام های اول تا سوم مسابقات را کسب کردند.

یادآور می شود محمد مصطفی قربانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران بوده و محمدرضا مجدیان سرپرست، سید مراد محمدی سرمربی و مجید محمدی و مصطفی علیزاده مربیان تیم کشتی گاز مازندران در اولین مرحله رقابت های کشتی فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور بودند.

گفتنی است تیم های برتر سه مرحله رقابت های فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور که مرحله اول آن ۵ و ۶ تیرماه در قزوین برگزار شد و مراحل دوم و سوم آن به ترتیب اواخر مرداد و مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد، می توانند به عنوان نمایندگان ایران در رقابت های جام باشگاه های جهان که ۵ تا ۷ آذر ماه در ایران برگزار می شود، شرکت کنند. همچنین ۱۰۰ سکه طلا پاداش دو تیم برتر آزاد و فرنگی در سه مرحله خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز