خبرگزاری کار ایران

مهدی عبوری در بازدید از پارک قائم(عج) ساری تاکید کرد:

ایجاد موج جدیدی از عملیات احداثپارک‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری درساری

asdasd
کد خبر : ۱۷۹۳۷۱

با توجه به اینکه، این پارک هرروزه پذیرای بسیاری از شهروندان و مسافران می باشد اقدامات مربوط به مناسب سازی، بهبود فضای سبز و تجهیز امکانات تفریحی، ورزشی و مبلمان شهری در این پارک ضروریست.

مهدی عبوری در بازدید از پارک قائم(عج) گفت: با توجه به اینکه، این پارک هرروزه پذیرای بسیاری از شهروندان و مسافران می باشد اقدامات مربوط به مناسب سازی، بهبود فضای سبز و تجهیز امکانات تفریحی، ورزشی و مبلمان شهری در این پارک ضروریست.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و فضای سبز، شهردارساری افزود: شهرداری ساری برای ایجاد فضای سبز و مکان تفریحی مناسب و سالم برای شهروندان درشهر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.

وی ادامه داد: با توجه به توان اجرایی و تیم کارشناسی موجود در سازمان پارک‌هاوفضای سبز شهرداری موج جدیدی از عملیات احداثپارک‌ها و افزایش سرانه فضای سبز شهری باید آغاز شود.

شهردار مرکز استان با اشاره به اتمام عملیات اجرایی پارک های روشن، ساری کنار، ملت، جهان پیما و بازپیرایی پارک آزادگان، از آغاز عملیات اجرایی پارک مادر، پارک کوی اتحاد، پارک پیوند ده و پارک جنگلی شهید نوبخت طی روزهای آینده خبر داد و این اقدامات را با هدف افزایش سرانه فضای سبز شهری و ایجاد محیطی شاد و سرسبز برای شهروندان دانست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری ساری نیز در ادامه این بازدید، سیاست اصلی این سازمان را حفظ و توسعه فضای سبز شهری اعلام کرد.

عباس رجبی گفت: توسعه فضای سبز به منظور افزایش زیبایی بصری و نیز سلامت شهروندان از اولویت های این سازمان محسوب می شود و امیدواریم با استفاده مطلوب از فضاهای شهری بتوانیم گام های موثری در توسعه فضای سبز برداریم.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری ساری افزود:: با توجه به تاکید شهردار محترم در خصوص بهبود فضای سبز و تجهیز امکانات تفریحی –ورزشی و مبلمان شهری، از اوایل تیرماه طرح بازپیرایی پارک قائم(عج) را خواهیم کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز