خبرگزاری کار ایران

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبرداد:

دریافت ۱۶۴۴گزارش مردمی در دو ماهه نخست سالجاری

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۴۵۶

از مجموع ۱۶۴۴ گزارش دریافتی مردمی ۱۲۲۰ مورد بصورت تلفنی(سامانه اطلاع رسانی و خبری ۱۲۴)، ۴۱ مورد حضوری و ۳۸۳ مورد بصورت کتبی دریافت گردید.

حسین اصغرزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: از مجموع ۱۶۴۴ گزارش دریافتی مردمی ۱۲۲۰ مورد بصورت تلفنی(سامانه اطلاع رسانی و خبری ۱۲۴)، ۴۱ مورد حضوری و ۳۸۳ مورد بصورت کتبی دریافت گردید.

مدیر نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران افزود، از مجموع ۱۶۴۴ مورد گزارش دریافتی ۹/۹۲ درصد رسیدگی شد که از این تعداد ۸۲۵ مورد منجر به کشف تخلف گردید.

اصغرزاده با اشاره به بیشترین آمار شکایات بر اساس بندهای تخلف صورت گرفته اظهار داشت، گران فروشی با ۱۲۶۰ مورد، کم فروشی و تقلب با ۱۸۴ مورد و عدم درج قیمت با ۱۲۹ مورد بیشترین آمار گزارش های دریافتی را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به بیشترین کالا و خدمات مورد تخلف نیز گفت: خواروبار، انواع نان، میوه و سبزی، حمل و نقل مسافر، غذاهای رستوران و قهوه خانه ای، پوشاک و مرغ بیشترین حجم تخلفات صورت گرفته را مشمول می شوند.

خاطر نشان می گردد شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز