خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران:

برون سپاری خدمات، یکی از مصادیق اصلاح نظام اداری است

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۱۴۷

برای تسهیل، سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم و کاهش هزینه ها، ضرورت دارد تا از توانمندی های دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار مازندران گفت: یکی از مصادیق مهم اصلاح نظام اداری و ارزیابی عملکرد دستگاه ها، برون سپاری خدمات اداری است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، حسن خیریانپور در جلسه کارگروه پیشخوان دولت با اشاره به اهمیت موضوع برون سپاری برخی خدمات دستگاه های اجرایی، بیان داشت: دفاتر خدمات پیشخوان دولت ظرفیت مناسبی برای این کار هستند.

وی با اشاره به وجود حدود ۸۰۰ دفتر پیشخوان دولت در استان، اظهار نمود: این تعداد دفتر، پتانسیل مطلوبی برای مردم و دستگاه های اجرایی استان است که باید به خوبی بهره گیری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اظهار داشت: برای تسهیل، سرعت و دقت در خدمات رسانی به مردم و کاهش هزینه ها، ضرورت دارد تا از توانمندی های دفاتر پیشخوان دولت استفاده کنیم.

وی با تاکید بر نظارت دقیق بر روند فعالیت این دفاتر، ادامه داد: نباید شاهد باشیم برخی از دفاتر از ضوابط و مقررات سرباز زده و در روند کار مردم مشکل ایجاد کنند.

خیریانپور برنامه ریزی، اجرا و مراقبت را سه نکته کلیدی در انجام کلیه امور دانست و افزود: اگر این سه شرط را در فعالیت های خود لحاظ کنیم یقیناً مشکلات کمتر خواهد شد.

وی اضافه کرد: از مجموع ۵۸ شهرداری استان، ۳۹ شهرداری پرداخت مکانیزه عوارض خودرو را به دفاتر پیشخوان دولت واگذار کرده اند و ۱۹ شهرداری دیگر نیز می بایست هر چه زودتر در این راستا اقدام نمایند.

خیریانپور با انتقاد از عدم حضور برخی مدیران دستگاه های اجرایی در این جلسه، تاکید کرد: حضور منظم مدیران در جلسات کارگروه ها یکی از مصادیق ارزیابی خواهد بود که قطعاً لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی اصلاح نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری و مصوبه شورای عالی اداری توسط رییس جمهور، خاطرنشان کرد: ما در اجرای مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری مکلف و موظف به ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز