خبرگزاری کار ایران

شهردار ارطه:

پیشرفت ۴۰درصدی پروژه احداثپل درکا

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۳۵۲

پروژه احداثپله درکا در منطقه قادیکلا شهر ارطه با گذشت یک ماه از شروع بکار پیمانکار, ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شهردار ارطه گفت: پروژه احداثپله درکا در منطقه قادیکلا شهر ارطه با گذشت یک ماه از شروع بکار پیمانکار, ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قائم شهر، " سید محمد صادقیان " با بیان اینکه پروژه احداثپل درکا در منطقه قادیکلا شهر ارطه با گذشت یکماه از شروع بکار پیمانکار, ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، افزود: عملیات خاکبرداری, احداثپی و پایه پل و بخشی از دیواره و شبکه انتقال آب, گاز و کابل مخابرات انجام شد.

وی با اشاره به اینکه خدمت گزاری به مردم فهیم ارطه, همواره سرلوحه کار وی بوده است, انجام پروژه های عمرانی نظیر احداثپل, تعریض و بازگشایی معابر, آسفالت خیابانهای سطح شهر و احداثکانال برای جمع آوری هدایت آبهای سطحی را اولویت برنامه های عمرانی شهرداری ارطه برشمرد.

صادقیان به تازه تاسیس بودن شهر ارطه اشاره کرد و گفت: این منطقه با توجه به دارا بودن پتانسیل بالا در زمینه های مختلف آینده روشنی خواهد داشت و نیازمند توجه مسئولین می باشد.

شهردار ارطه با تقدیر و تشکر از اعضای شورای اسلامی شهر ارطه, همکاری و همراهی آنها با شهرداری را زمینه ساز رشد و توسعه شهر ارطه برشمرد.

وی همچنین از حمایت های آیت ا… معلمی و نمایندگان مردم قائم شهر در مجلس شورای اسلامی تشکر و اظهار امیدواری کرد این حمایتها همچنان ادامه داشته باشد تا شاهد رشد و شکوفایی این منطقه باشیم.

گفتنی است کلنگ احداثپل درکا در فروردین سال ۹۳، با حضور فرماندار شهرستان قائم شهر و جمعی از مسئولین و با اعتباریک میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دولتی و منابع داخلی شهرداری به زمین زده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز