خبرگزاری کار ایران

بخشدار بهنمیر:

تقویت کشاورزی موجب اشتغال پویا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۸۱۰

بخشدار بهنمیر تقویت کشاورزی را موجب اشتغال پویا و پایدار و رشد مولفه‌های اقتصادی داخلی، تولید ملی و توسعه دانست.

بخشدار بهنمیر تقویت کشاورزی را موجب اشتغال پویا و پایدار و رشد مولفه‌های اقتصادی داخلی، تولید ملی و توسعه دانست و گفت: تقویت کشاورزی می‌تواند یکی از زیرساخت‌های بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی باشد.

به گزارش ایلنا از بهنمیر، مجتبی حبیب‌نژاد در جلسه بیمه و سوخت و مکانیزاسیون کشاورزی اظهار داشت: با توجه به عدم اقناع کشاورزان از آیتم‌های بیمه کشاورزی و عدم رقابتی‌بودن خدمات بیمه‌ای در بخش‌های کشاورزی لازم است صنف کشاورزان در بحثبیمه ورود پیدا کرده و راهکارهای قانونی را برای اجرایی ‌شدن این موضوع بررسی کنند.

وی تقویت کشاورزی را موجب اشتغال پویا و پایدار و رشد مولفه‌های اقتصادی داخلی، تولید ملی و توسعه دانست و افزود: تقویت کشاورزی می‌تواند یکی از زیرساخت‌های بسیار مهم در اقتصاد مقاومتی باشد.

بخشدار بهنمیر ادامه داد: فعالیت در بخش کشاورزی به علت اتکای زیاد به طبیعت و وابستگی آن به عوامل و شرایط جوی و محیطی، فعالیتی همراه با ریسک محسوب می‌شود.

حبیب‌نژاد اظهار داشت: تولید‌کنندگان این بخش همواره با خسارات ناشی از بروز حوادثقهری و بلایای طبیعی مواجه هستند و زندگی اقتصادی آن‌ها در معرض خطرات جدی قرار دارد، به طوری که این امر موجب می‌شود کشاورزان و دامداران همواره نگران هزینه‌های مختلف تولید و معاش خود باشند.

بخشدار بهنمیر تداوم فعالیت‌های تولیدی در این بخش را نیازمند حمایت‌های جدی از تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران این بخش دانست و افزود: در بین سیاست‌های مختلف حمایتی، بیمه محصولات کشاورزی به عنوان راه حل مفید و مناسب برای مقابله با این خطرات همواره مورد توجه و تاکید بوده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: بیمه محصولات کشاورزی به کشاورزان کمک می‌کند تا به منظور کاهش ریسک، بهترین برنامه‌های مدیریتی و راهبردهای پایدار را به‌کار گیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز