خبرگزاری کار ایران

بر اساس ارزیابی وزارت کشور؛

روابط عمومی استانداری مازندران در کشور برتر شد

asdasd
کد خبر : ۱۶۵۳۳۵

در آخرین ارزیابی وزارت کشور در سال ۹۲ اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با ۱۳۳ امتیاز به جایگاه دوم رسیده بود که با تلاش و همت همکاران روابط عمومی و رسانه ای در اولین ارزیابی سال ۹۳مجددا به جایگاه اول دست یافت.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران گفت: بر اساس ارزیابی مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور، این اداره کل با ۱۰۵ امتیار رتبه اول را در زمینه تعامل خبری و اطلاع رسانی در بین روابط عمومی های استانداری های سراسر کشور کسب کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، احمد مظفری گفت: در آخرین ارزیابی وزارت کشور در سال ۹۲ اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران با ۱۳۳ امتیاز به جایگاه دوم رسیده بود که با تلاش و همت همکاران روابط عمومی و رسانه ای در اولین ارزیابی سال ۹۳مجددا به جایگاه اول دست یافت.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان تاکید کرد: ارتقاء جایگاه اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران از رتبه ۲۸ کشور به رتبه اول و برتر کشور در کمتر از ۳ ماه، در سایه مدیریت جهادی استاندار محترم مازندران محقق شده است چرا که ملاک و معیار ارزیابی وزارت کشور فقط اخبار، فعالیتها و اقدامات استاندار می باشد که در حقیقت به دلیل حجم گسترده فعالیتها واقدامات استاندار محترم، این اداره کل توانست بازهم این افتخار را برای استان ولایتمدار مازندران کسب کند.

وی بار دیگر از رسانه های استان خواست محور فعالیتهای خود را توسعه استان و کمک به مدیریت ارشد برای تحقق برنامه ها قرار دهند و گفت: ارزیابی وزارت کشور خود بهترین ملاک برای با برنامه بودن و فعال بودن استاندار مازندران در عرصه های مختلف است.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به حاشیه سازی ها و شایعه پراکنی ها در استان تصریح نمود: تا می گوئیم حاشیه سازی نکنید، تخریب نکنید، تضعیف نکنید، می گویند شما مخالف نقد و انتقاد هستید این در حالی است که استاندار محترم بارها تاکید کرده اند که از انتقاد و نقد سازنده استقبال می کنند و به وجود چنین افرادی که با دلسوزی و از روی صداقت نقد
می کنند افتخار می کنیم این افراد را سرمایه های استان می دانیم و برای توسعه و پیشرفت استان به مطالب کارشناسی و نقد سازنده آنان شدیدا محتاجیم.

سخنگوی شورای اطلاع رسانی استان افزود: رتبه برتر ما در کشور مدیون اقدامات جهادی استاندار مازندران و گسترش فعالیتهای مختلف در سطح استان وانعکاس به موقع اخبار و رویدادها است.

مظفری تصریح کرد: بر اساس این ارزیابی، استان آذربایجان غربی و استان گیلان در رتبه های بعدی قرار دارند.

مظفری تولید اخبار کیفی و مستند، ارائه خبرهای مهم و ویژه، مقالات کاربردی، تهیه نماهنگ ها و گزارش های تصویری و تهیه آلبوم عکس موضوعی از فعالیتها را از جمله محورهای این ارزیابی اعلام کرد و افزود: فقط اخبار و مطالب تولیدی استان که دارای کیفیت بوده و مربوط به فعالیت استاندار مازندران است در مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور منتشر می شود.

وی بار دیگر از همکاری بسیار خوب رسانه های گروهی استان برای انعکاس اخبار و رویدادهای استانداری مازندران تقدیر و تشکر کرد و افزود: فقط در ماه فروردین ۸۰۰ خبر و مطلب در حوزه فعالیتهای استاندار و فرمانداران در رسانه های مکتوب و مجازی استان منتشر شد و انتظار دارم با همت بلند همکاران خوب رسانه ای و تلاش شبانه روزی همکاران اداره کل روابط عمومی استانداری مازندران این موفقیت ها استمرار یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز