خبرگزاری کار ایران

فرماندار قائم شهر:

اولویت تخصیص بودجه به پروژه های نیمه تمام است

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۳۴۷

فرماندار قائم شهر گفت: اولویت ما در تخصیص بودجه باید به پروژه های نیمه تمام سالهای گذشته باشد.

مهدی محمدی در جلسه دیدار مردمی و بررسی مشکلات روستای دشتیان از توابع بخش مرکزی شهرستان قائم شهر، ‌ اظهار داشت: بر اساس توافقی که با مدیران و مسئولین شهرستان انجام دادیم، ‌قرار بر این شد که در هفته یک روز در یکی از مساجد روستایی و یک روز در یکی از مساجد شهری دیدار مردمی داشته باشیم و مشکلات اهالی را مورد بررسی قرار دهیم و به برکت حضور در خانه خدا، ‌آن قسمت از مشکلاتی را که می‌توانیم حل نمائیم به سرانجام برسانیم.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی فرمانداری قائمشهر، فرماندار قائم شهر ‌در خصوص چگونگی استفاده از حق آب کشاورزی سد البرز(آیت الله صالحی مازندرانی) گفت: پیگیریهای لازم در این زمینه انجام شد و در مرحله لوله گذاری قرار دادیم و در صورت بهره برداری حدود ۷۰ هکتار از اراضی کشاورزی این روستا از نعمت آب کشاورزی برخوردار می‌شوند.

وی در خصوص یکپارچه سازی زمینهای شالیزاری دشتیان اظهار داشت: در حدود ۶۷ هکتار از زمینهای کشاورزی این روستا یکپارچه سازی شده است.

محمدی گفت: در صورت همکاری اهالی روستا برای عقب نشینی زمینهای کشاورزی، روند نصب کانال هدایت آب به اراضی کشاورزی و لوله گذاری با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

وی همچنین در خصوص طرح هادی این روستا گفت: روستای دشتیان دارای ۳۰ خانوار است، در صورتی که اولویت با روستاهایی است که بالای ۵۰ خانوار جمعیت دارند ولی به برکت حضور در مسجد و اقامه نماز قول می‌دهیم در سال ۹۳ نقشه طرح هادی این روستا تهیه شود و در نوبت اجرا قرار بگیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اینکه تنها ۳ روستا در قائم شهر(دشتیان، خمیرکنده و للستان) دارای راه اصلی روستایی آسفالته نیستند، ‌اظهار داشت: ‌ با توجه به اینکه اولویت ما در تخصیص بودجه باید به پروژه‌های نیمه تمام و زخمی سالهای گذشته قرار گیرد، در کمیته برنامه ریزی شهرستان این ۳ روستا را در اولویت تخصیص اعتبار قرار می‌دهیم.

مهدی محمدی در خصوص بیمه کشاورزان و بیمه عشایری گفت: با پرداخت حق بیمه سالانه ۲۹۰ هزار تومان، ‌کشاورزان و عشایر می‌توانند از مزایای حق بیمه، از کارافتادگی و بازنشستگی بدون در نظر گرفتن شرایط سنی استفاده نمایند.

در این نشست، ‌مسائلی چون استفاده اراضی کشاورزی از شبکه آبرسانی سد البرز(آیت ا… صالحی مازندرانی)، ‌ اجرای طرح هادی روستایی، ‌ فقدان زمین ورزشی برای جوانان و اهالی روستا و آسفالت راه اصلی این روستا بیان شد و مورد پیگیری قرار گرفت. ‌

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز