خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری مازندران خبرداد:

کشف و معدوم شدن بیش از ۵ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسددرمازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۶۴۳۸

از آغاز طرحهای نوروزی تا ۱۱فروردین، ۳۶۰گزارش مردمی به کمیته خدمات رسانی و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارسال شد.

معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران گفت: از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۱۱فروردین ۷ میلیون و هشتصد و پنجاه و یک هزار و ۱۴۹ نفرشب اقامت در این استان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری " حسین باقری " در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از ۱۱هزار و ۶۴بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف به عمل آمد، افزود: ۱۳۶مورد تشویق و ۱۷۲ مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شد.

وی، با اشاره به ارسال ۶۱۸پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی، افزود: از آغاز طرحهای نوروزی تا ۱۱فروردین، ۳۶۰گزارش مردمی به کمیته خدمات رسانی و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارسال شد.

معاون میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران با اشاره به نصب ۳ هزار و ۵۵۷علامت و تجهیزات ایمنی در محورهای استان، افزود: ۲ هزار و۵۶۹ متر گاردیل در این مدت بازسازی شد.

باقری، تعداد گشتهای انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۱۸هزار و ۷۵۵مورد دانست و گفت: در این مدت ۹۶۹گشت کنترلی و نظارتی درسطح شهرستانها و استان انجام شد.

معاون میراثفرهنگی، صنایع دستی و چهانگردی مازندران، با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون ۲۲نفر در اثر تصادف جان خود را از دست دادند، افزود: ۲ هزار و۳۵۰نفر از مصدومان ناشی از تصادف در مراکز درمانی واورژانسها پذیرفته شدند.

وی، تعداد ماموریتهای تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ استان را ۳ هزار و ۹۵۳مورد اعلام کرد و گفت: ۴۷۶ماموریت نیز توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.

باقری، ادامه داد: دراین مدت ۵ هزار و ۶۱۹کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

معاون گردشگری مازندران از برگزاری ۳۲۴ نمایشگاه فرهنگی، هنری و صنایع دستی در استان خبر داد و گفت: تعداد ۳ میلیون و ۴۲۰ هزار و ۹۱۰ نفر از مراکز فرهنگی، موزه ها و بناهای تاریخی و اماکن زیارتی و تفریحی بازدید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز