خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران:

ارسال ۸۶۷ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی مازندران

کد خبر : ۱۵۵۹۲۷

از آغاز طرحهای نوروزی تا ۸فروردین، ۳۴۹ گزارش مردمی به کمیته خدمات رسانی و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارسال شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران گفت: از ۲۸ اسفند ۹۲ تا ۸فروردین ۹۳،۶ میلیون و ۱۱۴ هزار و ۲۳۳ مسافر در این استان مقیم شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، دلاور بزرگ نیا در ستاد اجرایی خدمات سفر استان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از ۶هزار و ۹۱۳بازدید از مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف به عمل آمد، افزود: در این بازدیدها ۱۰۷ مورد تشویق و ۱۲۸ مورد تذکر و اخطار کتبی گزارش شد.

وی، با اشاره به ارسال ۸۶۷پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی، تصریح کرد: از آغاز طرحهای نوروزی تا ۸فروردین، ۳۴۹ گزارش مردمی به کمیته خدمات رسانی و رفاه ستاد اجرایی خدمات سفر استان ارسال شد.

بزرگ نیا، ادامه داد: دراین ایام ۴۸ هزار و ۲۷۰ لیتر بنزین معمولی و سوپر، ۱۳ هزار و ۸۶۷ هزار لیتر نفت گاز و ۱۲ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۶۰۷ CNG توزیع شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی مازندران با اشاره به نصب ۵ هزار و ۵۲۲ علامت و تجهیزات ایمنی در محورهای استان، افزود: ۳ هزار و۴۱۱ متر گاردیل در این مدت بازسازی شد.

وی، به برگزاری ۲۰ جشنواره فرهنگی هنری صدای بهارتا قبل از ایام فاطمیه اشاره و تصریح کرد: در ایام نوروز ۱۷۴نمایشگاه فرهنگی هنری و صنایع دستی و غیره در سطح استان برگزار شد.

بزرگ نیا، تعداد گشت های انتظامی، راهور، پلیس راه و همیاران پلیس را ۱۳ هزار و ۶۷۸ مورد دانست و گفت: در این مدت ۶۹۷ گشت کنترلی و نظارتی درسطح شهرستانها و استان انجام شد.

مدیرکل میراثفرهنگی، صنایع دستی و چهانگردی مازندران، با بیان اینکه از آغاز سفرهای نوروزی تا کنون ۱۶ نفر در اثر تصادف جان خود را از دست دادند، افزود: یکهزار و۲۹۷ نفر از مصدومان ناشی از تصادف در مراکز درمانی واورژانس ها پذیرفته شدند.

وی، تعداد ماموریتهای تصادفی و غیر تصادفی توسط اورژانس ۱۱۵ استان را ۳ هزار و ۱۸۷ مورد بیان کرد و گفت: ۳۱۸ ماموریت نیز توسط گروه امداد و نجات جمعیت هلال احمر مازندران به ثبت رسید.

بزرگ نیا، ادامه داد: درا ین مدت ۴ هزار و ۶۳۸ کیلوگرم موادغذایی فاسد کشف و معدوم شد.

وی، تعداد تورهای ورودی و یکروزه به استان مازندران را ۶۶ مورد دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز