خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خبرداد:

طرح آرامش بهاری در ۲۵۰ بقعه متبرکه مازندران اجرایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۷۵۲

از ابتدای سال تاکنون چندین توریست از کشور یمن و از کشورهای آسیای میانه به زیارت امامزادگان مازندران تشرف یافتند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشرف سه میلیون زائر به بقاع متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، حجت‌الاسلام ستار علیزاده روز گذشته در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون سه وقف جدید در استان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد غرفه‌های مشاوره وقف موجب تشویق مردم ولایتمدار مازندران به ثبت وقف‌های جدید در سال جاری شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه طرح آرامش بهاری با هدف پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در ۲۵۰ بقعه متبرکه مازندران اجرایی می‌شود، ادامه داد: برپایی خیمه‌های معرفت و ایجاد غرفه‌های مذهبی و مشاوره وقف در تبلیغ و ترویج وقف اثرگذار است.

علیزاده تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون چندین توریست از کشور یمن و از کشورهای آسیای میانه به زیارت امامزادگان مازندران تشرف یافتند.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در مازندران با برنامه‌ریزی دقیق و مدون در حال انجام شدن است، اذعان داشت: اکثر فرمانداران و ائمه جمعه شهرستان‌های استان از امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری بازدید کردند.

علیزاده عنوان داشت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران تمام تلاش خود را برای برگزاری هرچه بهتر طرح آرامش بهاری و جلب رضایت مسافران نوروزی به کار می‌گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از تشرف سه میلیون و ۲۰۰ نفر به امامزادگان استان خبر داد و بیان داشت: امامزادگان و بقاع متبرکه مجری طرح آرامش بهاری مازندران به یک میلیون مسافر نوروزی خدمات رفاهی ارائه کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز