خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی مازندران:

افزایش اقامت مسافرین نوروزی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۱۵۱

تعداد روزهای اقامت مسافرین در استان از ۳ روز به ۴ روز افزایش یافته است / با همکاری و هماهنگی شهرداری های استان و نیروی انتظامی از بازارچه های صنایع دستی، تورهای گردشگران مستقر در مدارس و کمپینگ ها، موزه ها انجام شد.

معاون گردشگری سازمان میراثفرهنگی مازندران گفت: با همکاری و هماهنگی شهرداری های استان و نیروی انتظامی از بازارچه های صنایع دستی، تورهای گردشگران مستقر در مدارس و کمپینگ ها، موزه ها انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، حسین باقری با بیان اینکه تعداد روزهای اقامت مسافرین در استان از ۳ روز به ۴ روز افزایش یافته است افزود: شرایط آب و هوایی مناسب، برگزاری نمایشگاه ها و برنامه های فرهنگی از دلایل این مهم است.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۲۱ تور گردشگری از سوی دفتر خدمات سفر جهانگردی تعریف شد که از ابتدای شروع سفرهای نوروزی تا پایان روز ۱۵ فروردین انجام می شود.

باقری افزود: ۶ نمونه منطقه گردشگری در استان دارای پروانه بهره برداری میباشند که از آن جمله می توان به ساحل سیترا، پارک جنگلی سی سنگان، پارک میرزا کوچک خان، پارک شهید زارع و پارک جنگلی جوارم اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: ۱۲۲ منطقه نمونه گردشگری دارای مصوبه هیئت وزیران وجود دارد که طرح امکان سنجی همه این مناطق انجام شد وزیر ساخت های اولیه آن از محل اعتبارات تملک دارایی استانی و ملی جهت ساخت آن مناطق تامین و هزینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز