خبرگزاری کار ایران

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهرخبرداد:

آماده سازی ۱۲۷ کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۵۴۹۵۱

با توجه به اینکه شهرستان بهشهر در مسیر عبور مسافران مشهد مقدس قرار دارد باید امکانات، تجهیزات و تسهیلات لازم برای پذیرایی از مسافرین نوروزی را فراهم سازیم.

امسال ۱۸ مدرسه شامل ۱۲۷ کلاس درس برای فراهم کردن اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بهشهر آماده سازی شده است.

به گزارش ایلنا از بهشهر، ابوالقاسم ثلاثی مدیر آموزش و پرورش در جلسه ستاد اسکان با اشاره به لزوم برنامه ریزی لازم جهت استقبال از خانواده های فرهنگیان و میهمانان نوروزی در ایام تعطیلات عید نوروز اظهار داشت: باید با برنامه ریزی مطلوب نسبت به شناسایی نقاط ضعف و قوت سال گذشته و رفع مشکلات، موانع و کمبودهای مدارس اقدام سریع و نقاط قوت و نوآوری هارا تقویت نماییم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهشهر در ادامه ضمن تأکید بر لزوم استقبال شایسته از مهمانان نوروزی افزود: با توجه به اینکه شهرستان بهشهر در مسیر عبور مسافران مشهد مقدس قرار دارد باید امکانات، تجهیزات و تسهیلات لازم برای پذیرایی از مسافرین نوروزی را فراهم سازیم.

ابوالقاسم ثلاثی ضمن تأکید بر ایجاد بهترین امکانات رفاهی برای مسافرین اهمیت رفتار شایسته در هنگام پذیرش با مسافرین، محبت و مهمان نوازی مناسب را بهترین هدیه برای مهمانان نوروزی عنوان کرد و گفت: هم چون سال گذشته تسهیلات مناسبی برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

وی همچنین تصریح کرد: امسال ۱۸ مدرسه شامل ۱۲۷ کلاس درس برای فراهم کردن اسکان مسافران نوروزی در شهرستان بهشهر آماده سازی شده است.

وی در پایان بر اهمیت خدمت رسانی به میهمانان نوروزی و حفظ و ارتقای شأن و منزلت افراد تأکید نمود و تصریح کرد: اعضای ستاد تلاش خود را در میزبانی هرچه بهتر برای میهمانان نوروزی معطوف دارند تا رضایت کامل افراد به دست آید

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز