خبرگزاری کار ایران

شهردار ساری عنوان کرد:

تسهیل در پرداخت عوارض نوسازی از طریق سامانه الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۵۳۳۶۳

سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض نوسازی در جهت ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان ساروی در پرتال شهرداری ساری راه اندازی شده و قابل بهره برداری می باشد.

ایلنا: شهردار ساری گفت: سامانه الکترونیکی پرداخت عوارض نوسازی در جهت ارائه خدمات ارزنده تر به شهروندان ساروی در پرتال شهرداری ساری راه اندازی شده و قابل بهره برداری می باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز امور رسانه شهرداری ساری و به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری، مهدی عبوری با اشاره به ضرورت و اهمیت پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان اظهار داشت: پرداخت عوارض نوسازی موجب افزایش بودجه شهرداری و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان می شود.

وی تأمین منابع مالی و مناسب در اجرای پروژه های عمرانی را از دلایل اصلی پیشرفت طرح ها دانست و افزود: زمانی پروژه های عمرانی با موفقیت اجرا خواهند شد که منابع درآمدی شهرداری نیز در حال رشد باشد.

شهردار ساری ضمن دعوت شهروندان به مشارکت در پرداخت به موقع عوارض اضافه کرد: شهرداری عوارض نوسازی را در راستای تحقق درآمدهای پایدار و کمک به رشد توسعه شهری و همچنین تسهیل در اجرای پروژه های عمرانی در قبال ارائه خدمات به شهروندان دریافت می ‌کند که امیدواریم مردم فهیم ساری اهتمام ویژه ای نسبت به پرداخت آن داشته باشند.

وی پرداخت الکترونیکی عوارض نوسازی را مورد توجه قرار داد و اذعان داشت: از آنجا که سلسله اقدامات مناسبی برای تحقق شهر الکترونیک از سوی شهرداری ساری در دستور کار قرار دارد از شهروندان ساروی تقاضا داریم تا حتی الامکان پرداخت عوارض را به صورت الکترونیکی و غیر حضوری انجام دهند.

عبوری با بیان اینکه سامانه پرداخت الکترونیک عوارض نوسازی شهرداری ساری به آدرس اینترنتی nosazi. saricity. ir آماده دریافت وجوه از شهروندان ساروی است، افزود: همشهریان عزیر می توانند با وارد نمودن کد نوسازی درج شده در قبوض توزیعی در این سامانه و متصل شدن به درگاه الکترونیکی بانک ملی نسبت به پرداخت عوارض نوسازی خود اقدام نمایند.

شهردار مرکز استان در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات آقای مهندس عظیمی مدیرعامل پرتلاش سازمان فناوری اطلاعات و آمار شهرداری ساری و پرسنل ایشان بابت سرعت بخشیدن به تحقق شعار شهر الکترونیک تقدیر و تشکر کنم. بنده این نوید را به همشهریان عزیز ساروی می دهم تا در سال جدید شاهد خدمات بیش تری از سوی شهرداری ساری باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز