خبرگزاری کار ایران

در ۱۱ ماهه امسال صورت گرفت؛

آزاد سازی ۱۶۰ هکتار از عرصه جنگلی و مرتعی مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۷۵۵

در ۱۱ ماهه امسال ۱۶۰ هکتار از عرصه جنگلی و مرتعی اراضی ساحلی استان مازندران آزاد سازی شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران گفت: در ۱۱ ماهه امسال ۱۶۰ هکتار از عرصه جنگلی و مرتعی اراضی ساحلی استان آزاد سازی شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، اسحاق محسنی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۱۶۰ هکتار از عرصه جنگلی و مرتعی اراضی ساحلی استان آزاد سازی شده است گفت: طی این مدت ۵۵۷ متر مکعب کشفیات چوب در استان صورت گرفته است.

وی با اعلام اینکه ۵۵۳ پرونده قضایی در خصوص کشفیات چوب در مازندران صورت گرفته است اظهار داشت: ۳۴۱ نفر دستگیر و ۳۰۳ دستگاه خودرو در ۱۱ ماهه امسال توقیف شده است.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ادامه داد: ۲۳ فقره پرونده اطفاء حریق در ۱۱ ماهه امسال صورت گرفته که کاهش ۱۸ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.

محسنی با بیان اینکه در ۱۱ ماهه امسال ۷۳۲ پرونده قطع درخت از عرصه جنگلی استان انجام شده است گفت: این آمار با کاهش ۶.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

وی یاداور شد: ۱۶۳ پرونده تخلف و تجاوز در ۱۱ ماهه امسال بررسی شده که کاهش ۲۳.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز