خبرگزاری کار ایران

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران:

طرح صعود در ۳۰۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۶۲۱

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران با اعلام اینکه ۱۲۱۹ کانون فرهنگی و هنری در استان وجود دارد از اجرای این طرح در ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمدترابیان صبح شنبه در نشست خبری و آیین رونمایی از پوستر و سایت «رویداد فرهنگی هنری صعود» به رویداد فرهنگی هنری صعود اشاره کرد و گفت: ستاد طرح صعود از یک ماه گذشته در استان مازندران تشکیل شد و عملیات اجرایی آن نیز از امروز پنجم خردادماه آغاز به کار می‌کند.

وی با اعلام اینکه ۱۲۱۹ کانون فرهنگی و هنری در استان وجود دارد هدف‌گذاری ما برای ۳۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد است، افزود:کلاس‌های این طرح در دو حوزه عمومی و تخصصی اجرا می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران گفت: قرآن و عترت، کتاب و کتابخوانی، کارآفرینی، سرود، سواد رسانه‌ای، بی نهایت شو(اردو)، تئاتر، موبایل گرافی، داستان نویسی، طراحی پوستر، تدوین و خبرنگاری رشته‌های این رویداد است.

ترابیان ادامه داد: تمامی رشته‌ها طی ۶ مرحله شامل: استعدایابی، آموزش، هدایت، تولید، رقابت و عرصه اجرا برای مردم که فرآیندی جامع و کامل است انجام می گیرد، تمانی افرادی که در رویداد ثبت نام می‌کنند پس از ثبت نام علاوه بر شرکت در کلاس‌ها به صورت داوطلبانه و جهادی در اجرای برنامه‌های مسجدی همکاری می‌کند.

وی، محله با نشاط، مسجد با طراوت و تربیت نیرو‌ را از شعارهای این طرح عنوان کرد و گفت: رویداد صعود در راستای کادرسازی برای مساجد اجرایی خواهد شد.

ترابیان افزود: این رویداد در بازه زمانی یک‌ساله اجرایی شده و در نهایت با برگزاری جشنواره‌ای برترین‌های کلاس‌های اموزشی برگزار شده و در مساجد استان شناسایی و معرفی می شوند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد مازندران از اجرای مرحله تشریح این طرح به مدت یک هفته در مساجد استان خبر داد و افزود: فعالان مسجدی ۲۲شهرستان استان برای مشارکت در این طرح توجیه خواهند شد.

وی گفت: همچنین در این طرح اردوهای یک‌یا چند روزه برای نوجوانان خواهیم داشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز