خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مدیریت اسلامی مبتنی بر آموزه‌های علوی مهم‌ترین دستاورد رئیس جمهور شهید

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۵۱۰۶

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور شهید توانست مدیریت اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های علوی و آموزه‌های تمدن رضوی بر دولت حاکم کند و این مهم‌ترین ثمره اجرایی بالاترین مقام اجرایی کشور بود.در سایه همین اقدام خداوند به او برکت داد.

به گزارش ایلنا، یوسف نوری پیش از نماز جمعه در مراسم یادبود شهدای خدمت در مصلی ساری با گرامیداشت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان با بیان اینکه شهید آیت الله رئیسی در زمره مؤمنان قرار دارد، افزود: شهادت می‌دهم آیت‌الله رئیسی شهید جمهور در نماز خود خاشع بود.

وی افزود: رئیس جمهور شهید در خط رهبری بود و این امانت از مهم‌ترین امانت است ؛ امانت‌دار مردم بود و هرگز پشت میز ننشست و همچون حاج قاسم برای ادای این امانت در میدان بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه هیچ‌گاه آیت الله رئیسی از خط ولایت انحراف نداشت، عمل صالح را سبب ماندگاری و حیات طیبه شهدای خدمت دانست و افزود: جهاد یک‌دولت‌مرد در مقام رئیس جمهور چیست؟ اینکه توحید او کامل است یعنی از چیزی نمی‌ترسند. در جریان وعده صادق، شهید امیرعبدالهیان و آیت الله رئیسی موضع محکم در مقابل دشمن گرفتند و قدرت این موضع از مقام معظم رهبری گرفته شده بود.

نوری افزود: خداوند در بهشت را برای آن‌ها باز کرد و خاصه اولیا شدند و از جهاد نترسیدند و خدا را حاکم مطلق دیدند.

وی ادامه داد: دولت‌های ما در طول دوران در حوزه مجریه مدیریتی که بر اساس مشی امام و خاصه مقام معظم رهبری بود به دلیل تحت تاثیر قرار گرفتن دانشگاه‌های ما، مراکز و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های ما تحت تأثیر جریان‌های مدیریتی غرب قرار گرفته بودند مدیریت جهادی را به طور کامل نداشتیم و این مسیر یک مقدار به سمتی می‌رفت که عموما نارضایتی داشتند، جریان دیوان‌سالاری به‌گونه‌ای حاکم شده بود مردم با مسئولان این ارتباط نزدیک را نمی‌توانستند داشته باشند.

نوری افزود: شهید آیت‌الله رئیسی توانست مدیریت اسلامی را مبتنی بر آموزه‌های علوی و آموزه‌های تمدن رضوی بر دولت حاکم کند و این مهم‌ترین ثمره اجرایی بالاترین مقام اجرایی کشور بود.در سایه همین اقدام خداوند به او برکت داد.

استاندار مازندران گفت: رئیس جمهور شهید با مدیرت جهادی و مدیریت در میدان بودن حکمرانی متعالی را شروع کرد نه اینکه بگوییم تمام شد در این حکمرانی فطعا اولین شاخصه اینکه خدای تبارک و تعالی برای مدیر در همه حال مدنظر باشد.

وی به سفر ریاست جمهور شهید به مازندران اشاره کرد و افزود: در این دو سفر ۳۳۰ هزار میلیارد ریال منهای تسهیلات  تصویب و بنگاه‌های اقتصادی تعطیل راه‌اندازی شد.

نوری افزود: در سفر اخیر نیز ایشان موضوع کشاورزی از جمله مرکبات و برنج را مورد توجه قرار داد و اعتبارات خوبی برای سد گلورد و سد هراز در نظر گرفته شد و بنا داشت و کودکان زیر هفت سال را بیمه رایگان کند که البته این امر محقق می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز