خبرگزاری کار ایران

با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر کار:

میز ارتباطات مردمی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۵۵۴

برگزاری رویداد اشتغال در کنار میز ارتباط مردمی

همزمان با دومین سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به مازندران تعدادی از معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز به این استان سفر کرده و با مردم دیدار می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علی باقری صبح امروز در جلسه هماهنگی سفر اداره کل طی سخنانی اظهار کرد: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان «میز ارتباطات مردمی» در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزیر به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم شریف استان می توانند روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ ۲۶ و ۲۷ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۸ عصر و روز جمعه مورخ ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۸ صبح الی ۱۴ عصر به صورت حضوری و چهره به چهره در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی واقع در ساری، خیابان شهبند مراجع کنند.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، افزود: جامعه کار و تولید استان می‌توانند مشکلات خود در زمینه اشتغال، تعاون، روابط کار و ... را با نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان مازندران و همچنین معاونین وی در میان بگذارند.

گفتنی است سیدمحمدرضا حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع و امیرعلی اوسط، رئیس مرکز بازرسی، ارزیابی عملکرد و ارتباطات مردمی و بعنوان نمایندگان وزیر در این سفر حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز