خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد:

نجات ۲۴ مصدوم حادثه سقوط اتوبوس در محور هراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران از نجات ۲۴ مصدوم سقوط اتوبوس مسافربری به دره ۳۵ متری در منطقه پلور محور هراز خبر داد.

مهدی ولی‌پور، مدیر عامل هلال احمر استان مازندران به انحراف یک دستگاه اتوبوس مسافربری ولوو در محور هراز و سقوط آن به عمق ۳۵ متری دره اشاره کرد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از هلال احمر استان مازندران وی گفت: ساعت ۴:۴۵ بامداد امروز گزارش یک حادثه جاده‌ای در محور هراز به امدادگران پایگاه پلور اعلام شد.

مدیر عامل هلال احمر استان افزود: با توجه به گزارش اعلام شده نیروهای امدادی حاضر در محور هراز وارد عمل شدند و سریعا شش تیم تخصصی امداد و نجات جاده‌ای از شهرستان‌های بابل، نور، قائم شهر، سوادکوه و بندپی به منطقه اعزام و اقدامات لازم برای نجات حادثه دیدگان را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ۲۴ مصدوم این سانحه توسط نیروهای عملیاتی از عمق ۳۵ متری نجات داده شدند، خاطرنشان کرد: با توجه به بزرگی حادثه یک تیم امداد هوایی نیز به منطقه اعزام شد و در حالت آماده باش برای انتقال چند مصدوم دیگر به مراکز درمانی هستند.

ولی‌پور گفت: مجروحان این حادثه پس از اقدامات درمانی اولیه با کمک امدادگران هلال احمر و نیروهای مرکز فوریت‌های پزشکی به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به اعزام ۴۴ نفر نیروی امدادی و تخصصی گفت: ۱۵ دستگاه انواع خوردوی امدادی نظیر آمبولانس، ست نجات استفاده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز