خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندران تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۷۳۹

مشاور بنیاد و دبیرکمیته علمی و ارزیابی همایش بزرگ تجلیل از مفاخر و مشاهیر مازندران گفت: مفاخر و شخصیت‌های برجسته مازندران در هشتمین همایش تجلیل از مشاهیر و مفاخر در بابل مورد تجلیل قرار گرفتند.

حمیدرضا عشریه در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، گفت: هشتمین همایش تجلیل و تکریم از مشاهیرو مفاخر استان توسط بنیاد مفاخر ومشاهیر مازندران با مشارکت انجمن مفاخر فرهنگی کشور‌ و دستگاه های اجرایی در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.

عشریه افزود: در این همایش۱۴ نفر از مفاخر و مشاهیر مازندرانی در رشته‌های مختلف علمی مورد تجلیل قرار گرفتند.

مشاور بنیاد و دبیرکمیته علمی و ارزیابی همایش بزرگ تجلیل از مفاخر ومشاهیر مازندران با بیان اینکه مفاخرو مشاهیر سرمایه اجتماعی استان و کشور و حتی کل جهان هستند، افزود: تجلیل آنها باعث ایجاد دلگرمی در این قشر و الگوپذیری در بین جوانان می‌شود و خدمات و ایده‌ها، دانش و تخصص آنها موجبات رشد و توسعه همه جانبه برای کشور و جامعه جهانی را به‌همراه دارد.

دبیر علمی همایش به سرداران شهید محمدحسن قاسمی طوسی، شهید حبیب اله افتخاریان معروف به ابوعمار و شهید محمدتقی عظیمی شهید شاخص کشور به عنوان نماد ایثار و مقاومت در دفاع از کشور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی یاد کرد که جانشان را در این راه تقدیم کردند.

عشریه افزود: همچنین در این همایش از مفاخر علمی چون  پروفسور مازیار غلامپور دهکی، پروفسور تیمور الیاسی. دکتر سیدحسن موسوی چلک، حجت‌الاسلام دکتر حمیداحمدی حاجیکلایی، استاد هنرمند فاطمه کاوسی، پروفسور احمد جعفری صمیمی، استاد نصراله هومند،  پرفسور حافظ فاخری، استاد افشین علا، پرفسور قاسم نجف پوردرزی، و پرفسور قربانعلی نعمت زاده قراخیلی تجلیل بعمل آمد.

وی افزود: امیدواریم این ستارگان درخشان که باعث مباهات ایران وجهان هستند همواره در اذهان پایدار و مانا باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز