خبرگزاری کار ایران

میزبانی روستای شهیدآباد بهشهر از برنامه محوری «مهمانی لاله‌ها» در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۶۰۵

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران مازندران از برگزاری «مهمانی لاله‌ها» در ۱۹ بهمن ساعت ۱۵ در هزار و ۵۸۷ گلزار شهدای مازندران خبر داد و افزود: روستای شهید آباد بهشهر به عنوان نماد ملی گلزار شهدای کشور میزبان برنامه محوری مهمانی لاله‌ها خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سعید کهنسال صبح چهارشنبه در نشست خبری ستاد چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شعار محوری دهه فجر با عنوان «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» اشاره کرد و گفت: زنگ ایثار با هدف تجلیل از مقام شامخ شهدا صبح امروز در مدرسه ۱۵ خرداد ساری نواخته شد.

وی، ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت را مهم‌ترین اهداف این اداره کل برشمرد و افزود: نگاه امید آفرینی بین نسل جوان باید با محوریت مساجد محقق شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران و رئیس کمیته شهدا و ایثارگران با تاکید بر اینکه جشن ملی دهه فجر باید به جشن فراگیر مردمی تبدیل شود، گفت: نباید فقط به نگاه حاکمیتی در برگزاری این جشن‌ها اکتفا کرد.

وی اعلام کرد: روز پنج شنبه ۱۲بهمن مراسم نمادین استقبال از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) ساعت ۸ و نیم صبح در فرودگاه بین‌المللی شهدای ساری همراه با رژه موتور سواران نیروهای  مسلح و پرواز پاراگلایدرها برگزار می‌شود.

کهنسال همچنین افزود: در همین روز مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی ساعت ۱۱ و نیم همراه با عطرافشانی و گلباران گلزار شهدای ملامجدالدین ساری برگزار می‌شود.

وی از برگزاری «مهمانی لاله‌ها» در ۱۹ بهمن ساعت ۱۵ در هزار و ۵۷۸ گلزار شهدای مازندران خبر داد و افزود: روستای شهید آباد بهشهر به عنوان نماد ملی گلزار شهدای کشور میزبان برنامه محوری مهمانی لاله‌ها خواهد بود.

کهنسال از اجرای طرح سپاس با هدف تکریم جامعه ایثارگری مازندران با همکاری دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: گلباران هوایی روستای شهید آباد بهشهر نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته شهدا و ایثارگران مازندران با بیان اینکه از ظرفیت نخبگان در انجام ماموریت‌های بنیاد شهید و امورایثارگران در برنامه‌های دهه فجر بهره‌گیری می‌شود، روایت‌گری دستاوردهای انقلاب اسلامی، تکریم از فجرآفرینان انقلاب و برپایی نمایشگاه تمثال مبارک شهدا نیز در استان از دیگر برنامه‌های دهه فجر است.

وی افزود: گفتگوی صمیمی با حضور زندانیان سیاسی و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در صدا و سیمای مرکز تبرستان از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود.

کهنسال، بازنشر زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدای انقلاب در فضای مجازی و تولید فیلم کوتاه و مستند با  موضوع ایثار و شهادت دیگر عناوین برنامه‌های این دهه است.

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران از افتتاح ۱۲۱مزار مطهر شهدا در قالب ۱۸ گلزار شهدا در دهه فجر خبر داد و گفت: یادواره فجرآفرینان(شهدای انقلاب) در دهه فجر برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز