خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران:

مطالعه نقش به‌سزایی در پیشرفت جوامع دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۱۰

مهم‌ترین سرمایه‌ای که می‌توان در اختیار جوانان قرار داد، کتاب است. / مردم به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه مازندران گفت: میزان مطالعه در جامعه ما نسبت به گذشته با رشد مواجه است

به گزارش ایلنا از ساری، مختار حجت‌الاسلام نظری در بازدید از دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: نمایشگاه از منظر تنوع کتاب‌ها بسیار خوب برگزار شده است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه مراجعه‌کنندگان به نمایشگاه کتاب از سلایق مختلف هستند کتاب‌های مختلفی هم ارائه شده است، گفت: سلیقه‌های مختلف در این نمایشگاه تامین شده است.

نظری با اشاره به تاکید در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب، ادامه داد: نیاز است تا از طریق برگزاری نمایشگاه کتاب، جوانان و نوجوان را به صورت ویژه به خواندن کتاب ترغیب کنیم.

این مسئول با بیان اینکه مطالعه نقش بسزایی در پیشرفت جوامع دارد، گفت: مهم‌ترین سرمایه‌ای که می‌توان در اختیار جوانان قرار داد، کتاب است.

نظری با اشاره به اینکه میزان مطالعه در جامعه ما نسبت به گذشته با رشد مواجه است، تصریح کرد: ‌ مردم به این نتیجه رسیده‌اند که هیچ چیز جای کتاب را نمی‌گیرد و حتی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی هم جایگزین خوبی برای کتاب نیست و گرایش به مطالعه در کشور افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز