خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح کرد؛

هم اکنون ۴۵ روستا آب و برق ندارند / توزیع ۱۰ هزار بطری آب معدنی در بین شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۷۴

شهروندان با ریختن آب گرم به آرامی بر روی کنتورهای آب نسبت به باز نمودن آن اقدام کنند. / در حال توزیع ۳۸ هزار بطری آب معدنی دیگر در میان مردم هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از راه اندازی چاه‌های آب شرب شهرهای غرب مازندران توسط ۱۳ دستگاه دیزل ژنراتور سیار ارسالی از استانهای معین خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، حمیدرضا جانباز با اشاره به اینکه متاسفانه قطع برق، منابع تامین آب را از مدار خارج نموده است، افزود: با وجود دیزل ژنراتور‌ها ۵۰ تا ۶۰ درصد منابع آب برق دار و آب شهر‌ها تامین شد.

وی با بیان اینکه آب شرب اغلب شهرهای بحران زده وصل می‌باشد، یاد آور شد: بیشترین مشکل قطع آب را در شهرهای نشتارود و شیرود شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از وصل برق و جریان آب شهرهای نور، رویان، نوشهر، چالوس، عباس آباد، سلمانشهر، کلارآباد، سادات شهر، کتالم و رامسر از روز دوشنبه خبر داد و اضافه نمود: کمبود کنونی آب شرب شهروندان بعلت یخ زدگی کنتور‌هاست.

جانباز به وجود بیش از ۱۵ هزار مشترک در شهر تنکابن اشاره نمود و یادآور شد: بوسیله دیزل ژنراتور ۴ حلقه چاه آب شرب در تنکابن برق دار شدند و مخازن در حال ارتفاع گرفتن بوده و ۱۰۰ درصد شهر از آب برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکل در شهرهای نشتارود و شیرود می‌باشد، ادامه داد: مشکل ۳۸۰۰ مشترک شهر شیرود با نصب یک دستگاه دیزل ژنراتور مرتفع شده است.

جانباز اضافه نمود: ۴۶۰۰ مشترک نشتارودی با مشکل قطع آب و برق مواجه می‌باشند و نیروهای خدمات رسانی پس از گذشت ۴ ساعت هنوز به نشتارود نرسیدند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بزرگ‌ترین مشکل امدادرسانی به شهروندان را معضل تردد عنوان نمود و گفت: اگر مشکل بازگشایی معابر و ترافیک حل شود، خدمات رسانی مطلوب‌تر خواهد بود.

جانباز از شهروندان مازندرانی خواست نسبت به پوشش کنتورهای آب خود با پشم شیشه اقدام تا از یخ زدگی احتمالی جلوگیری شود.

وی با اشاره به اینکه احتمال قطع آب تا پایداری شبکه وجود دارد، تاکید نمود: شهروندان با ریختن آب گرم به آرامی بر روی کنتورهای آب نسبت به باز نمودن آن اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از توزیع ۱۰ هزار بطری آب معدنی در بین شهروندان خبر داد و گفت: در حال توزیع ۳۸ هزار بطری آب معدنی دیگر در میان مردم هستیم.

جانباز با بیان اینکه در ابتدای بحران ۱۴۵ روستا با قطع آب و برق مواجه بودند، افزود: هم اکنون ۴۵ روستا آب و برق ندارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز