خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران از صبوری مردم تشکر کرد

به طور جدی نگران روستاییان هستیم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۴

آب، برق و گاز در تمامی شهرهای غرب استان برقرار شده است و هم اکنون وضعیت زندگی مردم شهرهای غرب استان تا حدودی به حالت عادی برگشته است.

ایلنا: استاندار مازندران گفت: آب، برق و گاز در تمامی شهرهای غرب استان برقرار شده است و هم اکنون وضعیت زندگی مردم شهرهای غرب استان تا حدودی به حالت عادی برگشته است. ˈ

به گزارش " ایلنا " از ساری، " ربیع فلاح " در پایان جلسه ستاد بحران در محل فرمانداری نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران بار دیگر از همراهی و صبوری مردم قدردانی کرد و افزود: وضعیت راه های روستایی همچنان مشکل اصلی امداد رسانی است.

وی با بیان اینکه تمامی ماشین آلات و تجهیزات راهداری برای بازگشایی راه های اصلی و فرعی روستاها به کار گرفته شده است، ادامه داد: برای بازکردن جاده های روستایی با کمبود تجهیزات رو به رو هستیم.

استاندار مازندران علت اصلی تبدیل شدن بارش برف سنگین به بحران را قطعی برق بر اثر پارگی سیم ها برشمرد و گفت: مدیریت بحران از آغاز به صورت جهادی وارد صحنه شد و خوشبختانه با فعالیت های فشرده و سنگینی که در دو روز گذشته صورت گرفت در حال حاضر شهروندان در استفاده از انرژی مشکلی ندارند.

نماینده عالی دولت در مازندران از حضور نمایندگان وزارتخانه ها و کمیسیون های مختلف مجلس شورای اسلامی در منطقه قدردانی کرد و اظهار داشت: تمامی تمهیدات برای کاهش دغدغه مردم اندیشیده شده است.

وی با اشاره به حضور تمامی مسوولان و مردم برای حل مشکلات در منطقه، افزود: آسیب به زیر ساخت های استان در حوزه های مختلف تاسیسات برقی، آب و راه ها جدی است ولی هنوز برآوردی از خسارت ها نشده است.

استاندار مازندران گفت: در حال حاضر نگرانی اصلی ما معطوف به روستاییان است.

کمال علی پور ˈ نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی هم گفت: نمانیدگان مجلس برای کمک به حل مشکلات زیر ساختی بررسی دقیقی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه پس از برآورد خسارت های ناشی از برف و یخبندان، مجلس برای تخصیص اعتبار ویژه، تسهیلات و یا کمک بلاعوض تصمیم گیری خواهد کرد، افزود: همه مردم و مسوولان در منطقه حضور فعالی دارند.

" علی پور " از مردم مازندران خواست تا همچنان با همکاری و مشارکت به منظور حل مشکلات، با مسوولان همراه باشند.

وی به همراه نمایندگانی از کمیسیون های شوراهای داخلی، عمران، انرژی و کشاورزی مجلس امروز وارد غرب مازندران شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز