خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران از وزارت دفاع و ستاد کل ارتش تقاضای کمک کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۹

استاندار مازندران در نامه‌های جداگانه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس ستاد کل ارتش خواستار بکارگیری نیروها و تجهیزات نیروهای مسلح استان در جهت کمک به مردم غرب مازندران شد.

استاندار مازندران در نامه‌های جداگانه به وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رییس ستاد کل ارتش خواستار بکارگیری نیرو‌ها و تجهیزات نیروهای مسلح استان در جهت کمک به مردم غرب مازندران شد.

به گزارش ایلنا از ساری، به نقل از روابط عمومی استانداری در نامه ربیع فلاح به وزیر دفاع آمده است: با عنایت به وقوع بارش برف سنگین در روزهای اخیر در سطح استان مازندران بویژه شهرستان‌های غرب مازندران بمنظور پاکسازی خیابان‌های اصلی شهر‌ها، راههای دسترسی به روستا‌ها، کوچه‌ها و معابر و همچنین امداد رسانی به افراد در برف مانده نیاز شدید به نیروی انسانی می‌باشد که خواهشمند است دستورفرمائید، اجازه داده شود تا از نیروی‌های تحت امر در استان جهت امداد رسانی و پاکسازی مناطق استفاده شود.

هم چنین استاندار مازندران در نامه‌ای خطاب به رییس ستاد کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آورده است: خواهشمند است اجازه داده شود تا از ماشین آلات وامکانات ارتش: نظیر ژانراتور، ماشین آلات سنگین(بلدورز، نمک پاش، گریدر) و آذوقه در استان علی الخصوص در مناطق غرب مازندران(شهرستانهای محمود آباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، عباس آباد، تنکابن ورامسر) جهت امداد رسانی استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز