خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران در جلسه مدیریت بحران رامسر:

باید زیرساخت‌ها تقویت شود تا در بحران های بزرگتر هم دچار مشکل نشویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۹۲

از کنترل و مدیریت بحران در زمینه‌ی بارش سنگین برف در شهرستان رامسر، بسیار راضی هستم و الحمدالله خوب عمل شده است.

استاندار مازندران گفت: از کنترل و مدیریت بحران در زمینهٔ بارش سنگین برف در شهرستان رامسر، بسیار راضی هستم و الحمدالله خوب عمل شده است.

به گزارش ایلنا از ساری، ربیع فلاح جلودار در جلسه مدیریت بحران رامسر ضمن تقدیر از همت مسوولین این شهرستان، از جمله امام جمعهٔ شهرستان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه مشکلات ایجاد شدهٔ ناشی از بارش سنگین برف به دلیل زیرساخت‌های این منطقه است، خاطر نشان ساخت: باید زیر ساخت‌ها را به گونه‌ای بسازیم تا در مقابل بحران‌های بزرگ‌تر هم ایستادگی کنیم.

استاندار با اشاره به اینکه بخش اعظم مشکلات بوجود آمده به خاطر مشکلات ناشی از راه‌هاست که زمینه بروز دیگر مسایل را به‌وجود آورده، یاد آور شد: جاری بودن گاز در منطقه موجب شد تا مشکلات به‌وجود آمده حاد‌تر نشود.

فلاح بر برآورد خسارات کشاورزی منطقه تاکید کرد و گفت: در آینده نزدیک باید اقدامات لازم در این خصوص صورت پذیرد.

نماینده عالی دولت در استان، ضمن تقدیر از حضور ائمه جمعه در کلیه مراحل مدیریت بحران در غرب استان، افزود: هم امام جمعه رامسر و هم امام جمعه تنکابن، طی این دو روز حضور ارزشمندی داشتند و تاکیدات و تذکرات آنان برای ما دلگرم کننده بود.

گفتنی است در جلسه مدیریت بحران رامسر، جعفری نسب، فرمانده نیروی انتظامی استان، محمد‌پور، رییس سازمان صنعت و معدن، عظیمی، رییس سازمان جهاد کشاورزی، فرماندار و امام جمعه رامسر و برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز