خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در شورای آموزش و پرورش:

آموزش و پرورش میدان تحقق برنامه‌های فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۳۰

نقش آموزش و پرورش در فعالیت‌های فرهنگی غیرقابل انکار می باشد / آموزش و پرورش پر مخاطب‌ترین دستگاه اجرایی در امور فرهنگی است.

ایلنا: نقش آموزش و پرورش در فعالیت‌های فرهنگی غیرقابل انکار می باشد؛ آموزش و پرورش پر مخاطب‌ترین دستگاه اجرایی در امور فرهنگی است.

به گزارش " ایلنا " از ساری، " سیدعلی قاسمی " در جلسه شورای آموزش و پرورش که در باشگاه فرهنگیان برگزار شد، ضمن تبریک روز پرخاطره ۱۲بهمن ماه و سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر اظهار داشت: آموزش و پرورش خواستار رسیدگی به حل مشکل نیروهای پیش دبستانی و بدهی تامین اجتماعی با تشکیل کمیته‌ای در استانداری مازندران شد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به این که اهداف دولت در حوزه فرهنگ در آموزش و پرورش قابل دسترسی است، گفت: آموزش و پرورش صحنه‌ای است که تمام برنامه‌های فرهنگی در این میدان تحقق می‌یابد.

وی افزود: موضوع پرسش مهر رئیس جمهور برنامه گسترده‌ای است که در سطح مدارس محقق می‌شود و جهت‌گیری نظام نیز به سمت برنامه‌های فرهنگی پیش می‌رود.

این مقام مسئول با بیان این که آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند در بحثغنی‌سازی اوقات فراغت و فعالیت‌هایی از این دست وارد شود، یادآور شد: نقش آموزش و پرورش در فعالیت‌های فرهنگی غیرقابل انکار است اما متولیان امور فرهنگی باید در این مسیر کمک حال این دستگاه اجرایی باشند.

" قاسمی " آموزش و پرورش را پر مخاطب‌ترین دستگاه اجرایی در امور فرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: ما تنها با قشر دانش آموز سروکار نداریم؛ خانواده دانش‌آموزان و ۹۰ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش زیر مجموعه ما محسوب می‌شوند و انتظار داریم از محل منابع عمومی که در اختیار استانداری است به آموزش و پرورش کمک شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز